Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Timișorenii sunt invitați la ”Vino să schimbăm orașul înainte să ne schimbe el pe noi!”. Muzica și voia bună primează!

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Ce înseamnă Grolsch – Change the City? În primul rând, un weekend întreg de muzică bună și creativitate. Omul cu șobolani, Alternosfera, Blazzaj, Subcarpați și CTC o să cânte pe scena Grolsch sâmbătă și duminică, timp în care Timișoara va fi transformată în teritoriul oficial al creativității.

Grolsch pregătește în parcarea Hotelului Timișoara o serie de experiențe noi în România. Popnetics este un dispozitiv creat special pentru Grolsch, care identifică sunetul specific al Swing Top-ului Grolsch și declanșează un tun care lansează vopsea pe două containere industriale. Designul care va rezulta pe containere va fi Muza Creativității din Timișoara și a fost creat de street artist-ul The Orion (Ștefan Bobîrnac). Jelle este olandezul care experimentează cu materiale reciclate, pe care le va transforma în artă, în cele două zile.

Evenimentul își propune să inspire comunitățile creative să își reconstruiască orașul, să regândească spațiile cu care s-au obișnuit deja și să le dea culoare și o altă energie. În cadrul celor două zile, proiectul câștigător al competiției (Paleți în parc) și alte 5 idei de schimbare a Timișoarei vor fi prezentate în spațiul special dedicat.

Paleți în parc este proiectul câștigător în Timișoara. Bogdan Darko și Chis Ioan-Ștefan, autorii proiectului, și-au imaginat o instalație de mobilier urban construită exclusiv din paleți. Ideea va fi implementată de Grolsch în perioada următoare, iar timișorenii vor avea o zonă creativă în oraș, în stilul specific al brandului. Cei doi câștigători, ambii absolvenți ai Facultății de Arhitectură din Timișoara, sunt ajutați la implementarea proiectului de către Arh. Daniel Tellman și Arh. Raul Gârleanu (biroul de arhitectură PlanControl).

Grolsch – Change the City a provocat fiecare creativ din Timișoara și Cluj să își imagineze un spațiu altfel, care să fie util comunității sale, dar să o și coloreze. Pasul următor a fost înscrierea propunerii în concursul Grolsch, la finalul căruia a fost selectată și se va implementa câte o schimbare creativă în fiecare dintre cele două orașe. Pentru Grolsch, ideile bune trebuie puse în valoare și își propune ca, pe viitor, să implementeze și alte schimbări creative în oraș.

- Advertisement -
Vocea Timisului
Vocea Timisului
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore