În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 22 decembrie 2014. Acesta va fi reluat în data de 12 ianuarie 2015. În tot acest interval de timp se vor desfăşura cu predilecţie activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice, etc.).

Excepţie de la acest program sunt la următoarele departamente:

Direcţia de Evidenţa a Persoanelor
Serviciul de Evidenţa Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilã va funcţiona după următorul program de lucru cu publicul: în perioada 22-24 decembrie 2014 – conform programului existent; în perioada 29-31 decembrie 2014, la Serviciul de Evidenţa Persoanelor se vor elibera acte de identitate – conform programului; iar la Serviciul de Stare Civilã se vor înregistrara nou-nãscuţii şi decesele, iar înregistrarea deceselor se va face conform programului, respectiv în intervalul 8:30-16:00. În zilele declarate libere şi cele de sãrbãtori legale va funcţiona numai Biroul Înregistrãri Decese între orele 10:00-12:00.

Direcţia Tehnică
Serviciul Transport şi Siguranţa Circulaţiei și-a suspendat programul cu publicul începând cu data de 15 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 5 ianuarie 2015, cu excepţia emiterii autorizaţiilor de circulaţie, respectiv legitimaţiilor şi abonamentelor.

Direcţia Urbanism își suspendă programul cu publicul începând cu data de 22 decembrie 2014, urmând să fie reluat în data de 12 ianuarie 2015. Eliberarea documentelor va continua în această perioadă, cu excepţia zilelor declarate libere şi a sãrbãtorilor legale.

Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse va suspenda programul cu publicul începând cu data de 22 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 12 ianuarie 2015. Excepţie în acestă perioadă va face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit din B-dul 3 August nr.17, care va avea program cu publicul între orele 9:00-12:00, în următoarele zile: 22, 23, 24, 29, 30 şi 31 decembrie 2014, precum şi în perioada 5-9 ianuarie 2015. Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare începând cu data de 12 ianuarie 2015.

Serviciul Administrare Fond Funciar își suspendă programul cu publicul în data de 22 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 12 ianuarie 2015.

Direcția Comunicare
Centrul de Informare Turistică va funcționa în perioada 8 decembrie 2014 – 16 ianuarie 2015 după următorul program de lucru: luni-vineri 10:00-18:00, sâmbătă 10:00-14:00, duminică-închis. În zilele de 24 şi 31 decembrie programul va fi între orele 10:00-14:00. În zilele declarate libere şi cele de sãrbãtori legale programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii îşi suspendă programul cu publicul în data de 22 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 12 ianuarie 2015.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară îşi suspendă programul cu publicul în perioada 22 decembrie 2014 – 12 ianuarie 2015. Activitatea de distribuire a produselor alimentare conform HG nr. 799/17.09.2014 privind implementarea Programului Operaţional Ajutorarea persoanelor defavorizate va fi suspendată în perioada 24 decembrie 2014 – 5 ianuarie 2015.

Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 22 decembrie 2014, urmând să fie reluat în data de 12 ianuarie 2015.

Cantina de Ajutor Social va avea program normal de lucru în perioada sărbătorilor de iarnă. În data de 23 decembrie 2014 se vor înmâna beneficiarilor pachetele de Crăciun, între orele 12:00-14:00, iar în 24 decembrie şi 31 decembrie se va servi un meniu specific sărbătorilor.

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara va lua măsuri pentru desfăşurarea programului de lucru cu publicul pe perioada sărbătorilor de iarnă 2014. Astfel, ultima zi de program cu publicul va fi în data de 19 decembrie 2014, programul de lucru fiind reluat în data de 12 ianuarie 2015, cu următoarele excepţii:
– Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice şi Juridice în perioada menţionată vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice/juridice;
– Biroul Evidenţa Contribuabili şi Încasări Bugetare în perioada menţionată va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale fiind reluată începând cu data de 12.01.2015;
– Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Menţionăm că cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 24.12.2014, activitatea de întregistrare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 05.01.2015. În cazul poersoanelor fizice certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eli berat în baza evidenţei plăţilor ex istente la data de 19.12.2014. Reamintim contribuabililor că certificatul de atestare fiscală este valabil şi poate fi utilizat pe toată perioada lunii în care se emite, astfel certificatele de atestare fiscală eliberate în luna decembrie a anului 2014 sunt valabile până la data de 31.12.2014 inclusiv.

Pentru informaţii, sugestii şi reclamaţii se poate apela Serviciul Call Center al Primăriei Municipiului Timişoara, la numărul de telefon 0256-969, tarif normal, care va funcţiona în zilele lucrătoare, în timpul programului instituţiei de luni până joi, între orele 8:00-16:00 şi vineri între orele 8:00-14:00.

Precizăm că în perioada în care programul cu publicul este sistat, chiria pentru locuinţe, garaje şi terenuri se poate achita în contul RO08TREZ62121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara.

Spune-ţi opinia civilizat!