Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Relații cu clienții care n-au unde parca. Vezi cum își bate joc E.ON Energie România de timișoreni FOTO

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!
Cea mai mare parte a timișorenilor folosesc ca mijloc de locomoție propria mașină. Un procent destul de mare al celor care se deplasează ”loco” îl reprezintă și bicicliștii, care beneficiază, sau nu, de piste dedicate, sau o fac pe propria răspundere aruncându-se în trafic printre mașini.

Atunci când te numești E.ON – o companie care încasează milioane de lei lunar de la clienți – timișoreni plătitori de taxe și impozite, în afara celor destinate achitării facturilor de gaz- se presupune că ești o comapnie cu pretenții. Iar pe lângă faptul că iei atâția bani de la oameni, la mai oferi și ceva servicii, nu doar gaze și facturi.

Desigur, prin ”servicii” se subînțeleg anumite beneficii măcar atunci când clienții vin la propriul sediu să-ți spună că ceva nu merge bine în ”relația” furnizor – client.

Așa cum se poate observa din imaginile de mai jos, E.ON nu oferă nimic clienților care vin cu diferite probeleme la noul lor Centru care, culmea, este dedicat relațiilor cu clienții, sau poate nu vor clienți…

Revenind la imagini, din acestea se poate observa clar că acest centru, amplasat pe strada Eroilor de la Tisa, nu are niciun fel de parcare, iar șoseaua care are numai trei benzi, două de mers spre strada Ștefan cel Mare și una spre Complexul Studențesc, ”beneficiază” de un trafic infernal atunci când strada Ștefan cel Mare este folosibilă, aceasta fiind momentan în șantier, până la finalul acestui an, și deci, în mod normal, nu se poate parca pe marginea drumului. Parcare există, chiar lângă clădirea care adăpostește noul centru de relații cu clienții, însă este extrem de mică și aparține fabricii Guban. De asemenea, locuri de parcare mai există, puține ce-i drept, și în curtea interioară a imobilului respectiv, doar că accesul ”publicului” în acel perimetru este interzis și blocat cu o poartă.

Nici bicicliștii nu ”stau” mai bine. Pe partea cu clădirea nu există nici măcar un copac de care să poată fi legată o bicicletă, dar mai un loc special amenajat pentru această categorie… Pe partea opusă există câțiva copaci, pe spațiul verde din fața caselor, astfel nu pare tocmai civilizat să-și ducă bicicletele pe spațiul verde din fața caselor locuitorilor din zonă.

Și uite așa poate îi conving cei de la ”gaze” pe timișoreni să nu mai calce pe la Centrul de Relații cu Clienții, nu de alta, dar pe jos sigur nu merge prea multă lume!

PS: Toate mașinile din imagini, parcate pe marginea străzii sunt datorită faptului că momentan circulația pe strada Eroilor de la Tisa este blocată la capătul dinspre strada Ștefan cel Mare, dar ce facem din iarnă, când aceasta din urmă se redeschide și acolo nu va mai putea opri nimeni?

Stimabili domni din conducerea E.ON, nu vi se pare că bătaia de joc la care supuneți timișorenii prin tratamentul vostru față de client depășește limitele bunului simț? Știm că vă pasă doar de buzunarul vostru și al companiei (motivul pentru care a-ți mutat acest Centru fiind strict pe considerente financiare), dar totuși… cu clienții cum rămâne?

- Advertisement -
Vocea Timisului
Vocea Timisului
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

1 COMENTARIU

  1. Desigur, prin ”servicii” se SUGÎNȚELEG (domnul ziarist, se subînțeleg!) anumite beneficii măcar atunci când clienții vin la propriul sediu să-ți spună că ceva nu merge bine în ”relația” furnizor – client.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore