Studiu de oportunitate: SDM ar putea primi exclusivitate pentru lucrările la drumurile din Timişoara, pentru 15 ani!

- Advertisement -

Societatea Drumuri Municipale ar putea avea monopol pentru executarea lucrărilor de infastructură din Timişoara.

Deocamdată proiectul este la stadiul de studiu de oportunitate, iar documentul care conţine o argumentaţie amplă făcută în baza legislaţiei în vigoare va ajunge marţi pe masa aleşilor locali care se vor reuni în plen. Consiliul Local Timişoara este de altfel şi unic acţionar al SDM, astfel că decizia de a delega gestiunea drumurilor către companie s-ar putea dovedi a fi una profitabilă.

„Repararea și întreținerea străzilor, aleilor, trotuarelor și podurilor prin încredințarea de gestiune are ca scop menținerea funcționalității rețelei de străzi și poduri aflate în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timișoara. Prin acest contract de delegare de gestiune se urmărește realizarea activităților: – executarea lucrărilor de întreținere și reparații a străzilor și podurilor de pe raza municipiului Timișoara; – verificarea stării tehnice a străzilor și podurilor, identificarea și localizarea degradărilor produse în carosabil și remedierea operativă a acestora; – creșterea eficienței lucrărilor de reabilitare și întreținere a străzilor și podurilor, prin adoptarea unor soluții, materiale și tehnologii performante; – organizarea fronturilor de lucru, semnalizarea corespunzătoare a lucrărilor și adoptarea restricțiilor de circulație necesare desfășurării traficului în condiții de siguranță pe toată durata execuției lucrărilor de întreținere și reparații a străzilor și podurilor; – urmărirea comportării drumurilor și podurilor în vederea asigurării exploatării normale a acestora”, se arată în anexa studiului postat pe site-ul PMT.

Dacă aleşii locali consideră că varianta de a oferi SDM exclusivitate pentru lucrările de infrastructură din Timişoara este una fezabilă, durata contractului ar putea să fie de 15 ani. Ideea impunerii SDM ca operator unic i-a venit primarului Nicolae Robu, după ce compania a avut grave probleme financiare pentru că pierdea pe bandă rulantă licitaţii pentru lucrări la drumuri. Administraţia locală a aprobat în trecut şi o majorare de capital pentru a salva SDM de la un colaps financiar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Proiecție pro-homosexualitate pe fațada clădirii Operei din Timișoara, simbol al Revoluției române

În plină sărbătoare religioasă a Sfintei Parascheva, aseară, chiar...

O noua linie de transport scolar la Timisoara. Apare traseul S11!

Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) a anunțat, cu...

Timișoara – de la primul tramvai electric la întâiul mijlocul de transport în comun cu cea mai lungă autonomie din lume

De-a lungul secolelor, în Banat s-au înregistrat nenumărate premiere....

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie