Primăria Municipiului Timişoara a început înregistrarea cererilor privind aprobarea comercializării beţelor tradiţionale Sfântul Nicolae. Cererile comercianţilor se depun la instituţie în perioada 19-28 noiembrie 2012, iar perioada de vânzare a fost stabilită între 3 şi 6 decembrie.
În perioada 19 – 28 noiembrie, Primăria Municipiului Timişoara a început înregistrarea cererilor pentru aprobarea comercializării tradiţionalelor beţe de Sfântul Nicolae.
Timişorenii vor putea cumpăra, în intervalul 3 – 6 decembrie 2012, următoarele produse: beţe de Sfântul Nicolae, felicitări şi vâsc.
Locaţiile puse la dispuziţie, de municipalitate sunt:
– Platou Ceas Floral – B-dul Proclamaţia de la Timişoara;
– Piaţa Libertăţii;
– Str. Mărăşeşti (de la str. Brediceanu spre Piaţa Mărăşti);
– Platou Parcul Copiilor (B-dul Revoluţiei 1989);
– Platou Piaţa A. Mocioni;
– B-dul regele Carol I (de la str. I. Văcărescu până la Gen. I. Dragalina);
– Piaţa N. Bălcescu;
– Platou Dâmboviţa;
– Calea Şagului colţ cu str. Ana Ipătescu (maxim 20 amplasamente);
– Platoul din fata Pieţei Doina;
– Calea Martirilor colţ cu str. Naturii (maxim 20 amplasamente);
– Piaţa Zona Soarelui;
– Calea Buziaşului Platou;
– Zona Spitalului Judeţean (str. Arieş);
– Str. Daliei (între străzile Al. Vaida Voievod şi Lascăr Catargiu) maxim 50 amplasamente;
– Str. Simion Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (Zona Modern);
– Piaţa Traian;
– Calea Sever Bocu – Sf. Apostoli Petru şi Pavel;
– Calea Aradului – str. Liege;
– Calea Torontalului – platou;
– Str. Circumvalaţiuni – platou;
– Zona Piaţa Dacia;
– Str. Gen. I. Dragalina – B-dul Gării.
Tarifele care vor fi plătite de comercianţi sunt:
– Taxă autorizare: 69 lei;
– Taxă aviz: 6 lei;
– Taxă ocupare domeniu public: 2 lei/mp şi 3 lei/mp;
Se interzice amplasarea de corturi sau de alte construcţii provizorii, cu excepţia umbrelelor fără reclamă publicitară şi doar în caz de timp nefavorabil.
Fiecare comerciant va deţine avizul pentru desfăşurarea ocazională a comerţului ambulant pe teritoriul municipiului Timişoara, eliberat de către Biroul Autorizare Publicitate şi Comerţ, în baza HCL 139/2011, în care se va specifica locaţia şi perioada aprobată, cartea de identitate şi dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – in original. Se va menţine curăţenia pe amplasamentul ocupat. În caz contrar se va anula avizul de către consilierii de specialitate din cadrul Biroului Autorizare Publicitate şi Comerţ.
sursa foto: happy-ro.blogspot.ro