Ruben Lațcău a semnat în numele lui Nicolae Robu un contract de dirigenție de șantier

- Advertisement -
Că useriștii au vise umede, ori de câte ori vine vorba despre Nicolae Robu, nu mai e niciun secret pentru absolut nimeni. Orice merge prost în Timișoara, de vină e fostul edil al municipiului de pe Bega și greaua moștenire. Și, în același cazan cu smoală, dincolo de balaurii și dușmanii imaginari, intră toți cei care se opun, chipurile, marilor reforme administrative. Doar povești de adormit copiii!

Nici nu mai contează că, de cele mai multe, ori vina aparține amatorismului, heirupismului și neglijenței cu care sunt tratate problemele Timișoarei. Și cea mai bună dovadă în acest sens stă contractul subsecvent de servicii de asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier, aferent acordului cadru nr. 147 din 9 octombrie 2017, înregistrat la Primăria Timișoara sub nr. 77 din 15 septembrie 2021 și semnat de viceprimarul Ruben Lațcău, evident, în numele edilului Dominic Fritz.

Așa cum rezultă din document, contractul a fost încheiat între Primăria Timișoara și SC Seal Control & Consulting SRL și PFA Eugenia Marinela Totor pentru activități de dirigenție de șantier. Perioada contractuală a fost stabilită între 19 septembrie – 9 octombrie a.c., la o sumă de 47.821 RON plus TVA. Practic, vorbim despre o externalizare a unor servicii care ar fi putut fi foarte bine executate, pe salariul lunar, de către o serie de angajați ai Primăriei Timișoara din cadrul Direcției Tehnice.

Dincolo de chichițele contractuale, un lucru bate la ochi de la o poștă. Chiar din al doilea alineat, exact după 4 rânduri, la punctul nr. 1, capitolul ”părți contractante”, unde beneficiarul serviciilor de dirigenție de șantier este Primăria Timișoara, reprezentată prin… ”Primar Nicolae Robu, în calitate de ACHIZITOR”! E clar că documentul este un copy – paste după unul din timpul și mandatul fostului edil al municipiului Timișoara. Ce este de-a dreptul halucinant este faptul că acest contract a trecut prin 6 mâini și nimeni nu a observat gafa de zile mari. Semn că administrația useristă face totul la foc automat, fără să citească!

Și, în primul rând, documentul a trecut prin mâna Compartimentului Juridic al Primăriei Timișoara, practic prin mâna consilierului Cristina Bozan și a șefului de serviciu, Alin Marian Hîldan Macavei. După care contractual a fost parafat de șeful AID, Ioan Ganciov și, ulterior, de către Slavița Dubleș, ca reprezentant al Direcției Economice. Ca, la final, să-și pună iscălitura pe contractul nr. 77 din 15 septembrie 2021 și Bogdan Faur din partea SC Seal Control & Consulting SRL și viceprimarul Ruben Lațcău, în numele edilului Dominic Fritz, la rubrica beneficiarului.

Cert e că nimeni nu a sesizat faptul că, în contractul de prestări servicii, există un singur achizitor, recte Primăria Timișoara, și doi reprezentanți ai instituției. Adică, doi primari, în funcție: Nicolae Robu și Dominic Fritz…

4 COMENTARII

  1. Despre administratia locala lucrurile is clare pentru mine. Nu am, personal, nicio asteptare de la aceasta. Insa daca nici prestatorul nu s-a uitat peste contract si l-a mai si semnat si parafat in forma aceasta, denota o multitudine de lucruri negative. Sa scape asa ceva intr-un contract trecut prin x maini la PMT si y maini la prestator, inseamna ca absolut nimeni nu mai lucreaza/nu isi mai face treaba/este activat in modul rulaj pe banda, „da-i sa mearga!”.
    Semneaza toti ca primarul – ca asa e vorba.

  2. Bun, bravo. Nu poti sa pretinzi ca te urci oe culmile corectitudinii, si dupa aia sa zici ca merge si-asa.

    Probabil, nu stiu dar banuiesc, neatentia se datoreaza lipsei de somn. Primarul nostru Fritz, pe care l-am votat si caruia ii tin pumnii, pentru ca succesul lui e si succesul nostru, il tot suna le la 3 dimineata sa-l intrebe de Colterm.

    Pe ei, pe mama lor!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie