Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Asigurările, calvarul timişorenilor

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Asigurările, calvarul timişorenilor 1Lucrul în slujba cetăţeanului pare a fi doar un slogan pentru reprezentanţii companiilor de asigurări care activează şi pe piaţa din Timişoara. Lunile de întârzieri, amânările repetate şi refuzul de a răspunde cererilor din partea clienţilor sunt doar câteva dintre problemele ridicate de persoanele care au avut neşansa de a ajunge să depindă de susţinerea asigurătorilor.

În luna iunie a acestui an, un timişorean a ajuns fără să vrea la mila unei astfel de companii. În urma unui accident de circulaţie, acesta a avut norocul de a supravieţui, dar a fost nevoit să-şi ducă maşina la fier vechi.

„Soţul a avut un accident. Un cetăţean a intrat cu maşina în maşina lui. Pe aceasta am dus-o la fier vechi şi soţul a scăpat cu viaţă. Domnul respectiv i-a dat asigurarea pe care o are la Astra şi şi-a văzut de drum”, povesteşte soţia bărbatului accidentat.

De atunci a început periplul familiei după acte şi după despăgubirile la care au dreptul. De aproape patru luni cei doi soţi încearcă să îşi primească banii pentru a-şi putea achiziţiona o nouă maşină.

„Am rămas şi fără maşină şi soţul cu moralul la pământ. Spune că mai bine murea în accident, căci zi de zi, când vorbeşte la asigurări i se spune – vineri la ora 15.30 sunaţi pentru că intraţi în posesia sumei calculate de ei. Pentru noi este o sumă mare, căci ne putem lua o maşină modestă, deoarece cu ajutorul ei soţul îşi câştigă existenţa”, povesteşte timişoreanca.

Acum, femeia speră ca soţul ei să nu recurgă la vreun gest extrem, de supărare, dar şi la o rezolvare a problemei.

“Îmi este teamă să nu facă vreo prostie de supărare. Mai avem o speranţă să primim banii de la Astra, o asigurare care păcăleşte cetăţeanul”, spune soţia timişoreanului accidentat.

Reprezentanţii companiei de asigurare Astra susţin că întârzierea plăţii daunelor în cazul dosarelor pe care le instrumentează se datorează exclusiv persoanelor implicate. Astfel, în funcţie de complexitatea unui dosar, soluţionarea acestuia durează de la două săptămâni la 2-3 ani de zile. Timpul în care se efectuează reparaţiile, cât de repede este completat dosarul şi interesul de care dau dovadă persoanele implicate sunt doar câteva dintre elementele care duc la soluţionarea rapidă a unui caz sau, dimpotrivă, la tergiversarea acestuia. Cu toate acestea, inspectorii companiei spun că nu a fost înregistrat până acum niciun caz în care păgubitul să nu îşi primească banii care i se cuvin.

De altfel, acesta nu este singurul caz de timişeni care se confruntă cu probleme legate de repararea autovehiculului. În medie, în fiecare lună trei persoane vin la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Timiş cu situaţii similare. Până acum, de la începutul anului s-au adunat în jur de 50 de astfel de sesizări, de la persoane care reclamă nerepararea maşinii, lucrări prost executate, lipsa garanţiei, încărcarea devizului sau tergiversarea soluţionării problemei.

O.T.

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore