”Apreciem preocuparea clienţilor noştri faţă de primirea şi plata facturilor de gaze naturale/energie electrică şi le cerem scuze pentru disfuncţionalităţile apărute în distribuirea facturilor” declară reprezentanții companiei, după ce, un timp relativ scurt, compania privată Total Post s-a ocupat de distribuirea facturilor către clienți. Decizia rezilierii contractului a fost luată după ce clienții s-au plâns de întârzierea cu care facturile ajungeau la consumatori.
În cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, consumatorii sunt rugaţi să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziţie de compania E.ON. Astfel, telefonic -de luni până vineri- se pot adresa Centrului de Servicii Clienţi, între orele 8:00 şi 20.00 la numerele de telefon 0801.000.366 sau 0265.200.366.
Factura curentă poate fi solicitată şi prin:
• e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
• fax, la numărul: 0265.200.367;
• poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş.
De asemenea, prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (https://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise (număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă), precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.