Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

E.ON a schimbat partenerul pentru expedierea facturilor. Vezi cum te afectează asta!

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Facturile de gaze naturale şi electricitate emise de E.ON Energie România vor ajunge din această lună la clienţii companiei prin intermediul serviciilor poştale oferite de Total Post, cea mai importantă companie privată de pe piața corespondenței adresate.

Parteneriatul dintre E.ON Energie România şi Total Post are la bază preocuparea companiei noastre de îmbunătăţire a serviciilor, urmărindu-se pe termen scurt fluidizarea procesului de transmitere şi o reducere a timpului de livrare a corespondenţei către clienţi. Contractul încheiat recent între cele două părţi este valabil pentru 2 ani şi are ca obiect distribuția corespondenței companiei (facturi, înștiințări, notificări etc.). Odată cu intrarea în vigoare a noului parteneriat cu Total Post, facturile E.ON Energie România nu vor mai fi expediate prin intermediul Poştei Române.

E.ON Energie România emite lunar circa 2 milioane de facturi de gaze naturale şi electricitate către clienţii din 20 judeţe din partea de nord a României. Plata facturilor poate fi efectuată prin intermediul multiplelor mijloace/canale de plată: card, numerar, transfer bancar, debit direct, Internet Banking sau POS, puse la dispoziţia consumatorilor de Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore