auchan

După ce pe 30 noiembrie 2012, Grupul Auchan a semnat un acord cu distribuitorul german METRO GROUP în vederea cesionării activităţilor Real în Europa Centrală şi de Est, Grupul francez Auchan va prelua activităţile operaţionale şi activele imobiliare corespondente ale filialelor METRO GROUP în Polonia, în România, în Rusia şi în Ucraina.

Având un program al deschiderilor a câte trei magazine Auchan noi pe lună, compania franceză vrea să finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor Real din ţara noastră în luna aprilie a acestui an. Printre ultimele magazine care devin Auchan se află şi cel din zona de Nord a Timişoarei, iar pe lângă acesta ar mai fi unităţile comerciale din Bacău, Bucureşti (AFI Cotroceni), Craiova, Deva, Galaţi şi Târgu Mureş.

În ultima parte a anului trecut, Auchan a rebranduit şapte hipermarketuri Real, dintre care două în Capitală, Pallady şi Vitan, unul în Braşov, unul în Oradea, unul în Constanţa, unul în Sibiu şi unul în Satu Mare. Două dintre acestea au fost remodelate în formatul Auchan City, scrie Mediafax.

Compania franceză va intra astfel în TOP 5 angajatori privaţi din România şi va fi pe locul secund în ceea ce priveşte reţelele de comerţ ca suprafaţă totală de vânzare la nivel naţional.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.