Oamenii fără pic de bun-simț fac parte din cotidian și ajung să ne deranjeze pe toți, indiferent că-i întâlnim în trafic, la serviciu, prin parcuri, sau altfel spus pretutindeni. Este și cazul celor care consumă diferite produse de pe rafturile din magazine și după ce le-au ”înfulecat” lasă ambalajele pe un alt raft, sau unde le pică la îndemână și pleacă fără să achite respectivele produse. Nu odată am fost la cumpărături pentru a-mi face ”provizii”, iar pe raftul cu apa plată am găsit ambalajul de la o ciocolată sau un pachet de biscuți, ceea ce mi se pare absolut revoltător.

Astăzi am fost nevoit să constat un alt lucru, poate mult mai grav, deoarece valoarea produsului la care fac referire este mult mai mare decât un simplu baton sau tabletă de ciocolată. La raionul cafea, merg să caut capsulele pentru expresorul de cafea și le găsesc. Iau un pachet și dau să-l pun în coș, când colo, ce să vezi, pachetul era deschis. Mi-am zis ”n-are nimic, probabil l-a agățat angajatul retailer-ului când l-a pus pe raft”. Arunc o privire mai atentă și constat cu stupoare că lipsește o capsulă dintr-una din cele două cutii care conțin pachetul. Pun mâna pe un alt pachet, lipseau două capsule. Iau al treilea pachet de pe raft, din nou rupt, din nou cu ”minus” în ceea ce privește capsulele. Abia din a patra încercare am reușit să pun mâna pe un pachet ”complet”, nedistrus și întreg.

Gândiți-vă că prețul unui astfel de pachet variază, în funcție de tipul cafelei, între 22 și 25 de lei în Auchan-ul din incinta Iulius Mall. Eu am găsit patru pachete rupte și ”descompuse” doar la raionul cafea și numai pe sectorul destinat capsulelor. Asta înseamnă o pagubă de 100 de lei, ceea ce reprezintă mărunțiș pentru un magazin de talia Auchan-ului, pentru că nu le va cumpăra nimeni dacă nu sunt complete. Nu mai discutăm despre faptul că acestea nu sunt singurele produse în care unii cumpărători dau iama!

În urmă cu câțiva ani, pe vremea Real-ului, retailerul a interzis la un moment dat consumul produselor în interiorul hypermarket-ului și bine-a făcut! Unii dintre ”cumpărători” s-au simțit lezați, dar uite un motiv bun să se revizuiască principiile de securitate a mărfii expuse spre vânzare.

Mă gândesc la oamenii care vor cumpăra acele pachete cu capsule de cafea din ”viteză” și nu vor observa decât acasă că le-au cumpărat incomplete. Pe cine vor da vina? Pe magazin, desigur, că le-a vândut. Da! E și vina lor că există produse ”începute” pe raft, dar vina cea mai mare e a românului… ( nu toți, ce-i drept) a hoțului… a nesimțitului!!!

Și ne deranjează când mergem prin magazinele din afara țării și vine câte unu’ de la ”security” care se ține după noi mai ceva ca o umbră? Cred că așa ar fi necesar și prin țărișoara asta!

Informaţiile publicate de VOCEA TIMISULUI pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

2 COMENTARII

  1. Nu vreau sa credeti ca dau dreptate oamenilor care fac asa ceva? Dar Auchan, Leroy Merlin, Lidl, etc. etc. cum procedeaza cand vin in Romania si ofera niste salarii de mizerie si ei scot atata profit ? E frumos ? si cel mai bun exemplu l`am vazut in Craiova la Baumax discutand cu un angajat, care a spus ca au lichidare de stoc, Baumax devine Leroy Merlin. L-am intrebat daca salariile si angajatii raman si a zis ca angajatii trebuie sa negocieze salariile ca Baumax le da 10-11 mil. si Leroy Merlin 7. Si are vanzari de 200 de ori mai mult decat Baumax si preturi de 10 ori mai mari ! E frumos !???

  2. Normal sa se intample si asta, traim in Romania.
    Eu merg pe cafeaua boabe, ambalata la punga, avand un mini espressor de la Ottimo Caffe, imi prepar cafeaua cea mai delicicioasa.

Comments are closed.