Transfer aeroport
0.3 C
Timișoara
22-feb.- 2020- 08:25
Transfer aeroport

Probleme cu viitorul Pod Jiul. Administraţia Apelor Banat refuză să dea aviz!

Articole Populare

România nu mai are două șosele spectaculoase! A fost inaugurat TransRarăul- a treia minune ”asfaltată” a țării VIDEO

Transrarăul este șoseaua din munţii Moldovei, care face legătura dntre Valea Bistriţei, de la Chiril şi Valea Moldovei, la...

VIDEO! Timişoara, invadată de ţepari care se dau reprezentanţi Enel. Vezi cum actioneaza

Atenţie mare cui deschideţi uşa şi ce acte semnaţi! Mai mulţi locuitori din Cartierul Plopi din Timişoara s-au trezit...

Incident grav la Timișoara, țiganii fac legea cu pistolul. Polițiștii Secției 2 au mușamalizat incidentul

Incident grav, la o spălătorie din oraș, situată la intersecția străzii Ștefan cel Mare cu strada Eroilor. Atât un...
Voceahttps://www.voceatimisului.ro/
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

Podul Jiul promis de administraţia Robu s-ar putea realiaza cu întârzieri. Asta pentru că deocamdată primăria aşteaptă un aviz din partea Direcţiei Apelor Banat, care însă nu poate fi dat din cauză că proiectanţii nu ar fi respectate unele indicaţii legate de regimul de înălţime.

„Așteptăm în continuare să primim un aviz favorabil pentru Podul Jiul din partea Aministrației Apelor Române și când spun favorabil am în vedere și condiții tehnice care să nu conducă la creșteri nejustificate ale costurilor de realizare a podului. Înălțimea podului după toată logica ar trebui să fie cel puțin egală cu a celui mai jos pod. Deci ce nu ar trebui să se întâmple este ca noile poduri care se construiesc să nu fie mai jos raportat la nivelul apei decât celelalte poduri care se construiesc. În rest, orice cotă care a superioară cotei la care se află cel mai jos pod cred că este bună. (…) Ei se tot întâlnesc și tot discută cu proiectanții și nu s-au pronunțat nici ieri. Sper să se pronunțe odată ca să putem avansa cu proiectul. E nevoie doar de avizul lor. Sigur că dacă se cere o înălțime mai mare, atunci se schimbă, e nevoie de o soluție tehnică mai costisitoare și asta ar lua și timp în plus proiectantului”, a declarat Robu.

Directorul Administraţiei Bazinale a Apelor Banat a declarat că de vină ar fi primăria, care nu ar fi respectat cerinţele.

„Am stabilit că mergem la nivelul celui mai jos pod, în afară de Podul Michelangelo, care s-a construit prin anii 70, la o cotă extrem de joasă. Am mers pe cota Podului Traian, care este de 89,76. Celelalte sunt toate mai sus. Podul Michelangelo a fost o greșeală de construcție la momentul respectiv. Trebuie să discutăm dacă ei se pot încadra acolo. Mai jos de cota Podului Traian nu putem să ne asumăm răspunderea, există o lege care aprobă nivelul podurilor peste Bega. Noi am mers în prima fază la nivelul celui mai înalt pod, în perspectiva de navigabilitate. Am înțeles că nu se potrivește zonei respective, cu strada Jiul care iese de sub pasajul CFR. Noi le-am dat cotele, iar ei au venit cu alte cote. Dacă se conformează, primesc avizul fără probleme. Dar trebuie să găsească soluțiile tehnice”, a declarat acesta pentru debanat.ro.

- Advertisement -Transfer aeroport

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Urmăriți-ne!

13,697FaniÎmi place
501CititoriConectați-vă
190CititoriConectați-vă
39,800AbonațiAbonați-vă

TIMISUL DE IERI

Transport de marfă şi agrement pe Bega- TIMIŞUL DE IERI

Transportul de pasageri În 1869 pe canalul Bega se fac primele curse de pasageri. Timişoara devine astfel primul oraş din...

TIMISUL DE IERI -lucrări de reparaţii la Canalul Bega-

Într-o perioadă în care se vorbeşte tot mai mult de o reabilitare a malurilor Begăi, ne-am gândit să va supunem atenţiei cum se lucra...

Cartierul Fabric – Filă de istorie a Timişoarei

Aşezat în partea de est a oraşului Cartierul Fabric este primul care s-a format în afara Cetăţi şi cu cea mai mare suprafaţă de...

LA O PLIMBARE PE BEGA DE ACUM UN VEAC

Canalul Bega este primul canal navigabil construit în România. Lungimea totală navigabilă era de 44 km pe teritoriul României şi 72km pe teritoriul Serbiei....

CLADIRI ISTORICE – CASTELUL HUNIADE

Castelul Huniade reprezintă cea mai veche clădire din Timişoara, dar şi un monument foarte important care impresionează prin istoria si decoraţiunile lui. Construcţia actualului castel...