Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Probleme cu viitorul Pod Jiul. Administraţia Apelor Banat refuză să dea aviz!

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Podul Jiul promis de administraţia Robu s-ar putea realiaza cu întârzieri. Asta pentru că deocamdată primăria aşteaptă un aviz din partea Direcţiei Apelor Banat, care însă nu poate fi dat din cauză că proiectanţii nu ar fi respectate unele indicaţii legate de regimul de înălţime.

„Așteptăm în continuare să primim un aviz favorabil pentru Podul Jiul din partea Aministrației Apelor Române și când spun favorabil am în vedere și condiții tehnice care să nu conducă la creșteri nejustificate ale costurilor de realizare a podului. Înălțimea podului după toată logica ar trebui să fie cel puțin egală cu a celui mai jos pod. Deci ce nu ar trebui să se întâmple este ca noile poduri care se construiesc să nu fie mai jos raportat la nivelul apei decât celelalte poduri care se construiesc. În rest, orice cotă care a superioară cotei la care se află cel mai jos pod cred că este bună. (…) Ei se tot întâlnesc și tot discută cu proiectanții și nu s-au pronunțat nici ieri. Sper să se pronunțe odată ca să putem avansa cu proiectul. E nevoie doar de avizul lor. Sigur că dacă se cere o înălțime mai mare, atunci se schimbă, e nevoie de o soluție tehnică mai costisitoare și asta ar lua și timp în plus proiectantului”, a declarat Robu.

Directorul Administraţiei Bazinale a Apelor Banat a declarat că de vină ar fi primăria, care nu ar fi respectat cerinţele.

„Am stabilit că mergem la nivelul celui mai jos pod, în afară de Podul Michelangelo, care s-a construit prin anii 70, la o cotă extrem de joasă. Am mers pe cota Podului Traian, care este de 89,76. Celelalte sunt toate mai sus. Podul Michelangelo a fost o greșeală de construcție la momentul respectiv. Trebuie să discutăm dacă ei se pot încadra acolo. Mai jos de cota Podului Traian nu putem să ne asumăm răspunderea, există o lege care aprobă nivelul podurilor peste Bega. Noi am mers în prima fază la nivelul celui mai înalt pod, în perspectiva de navigabilitate. Am înțeles că nu se potrivește zonei respective, cu strada Jiul care iese de sub pasajul CFR. Noi le-am dat cotele, iar ei au venit cu alte cote. Dacă se conformează, primesc avizul fără probleme. Dar trebuie să găsească soluțiile tehnice”, a declarat acesta pentru debanat.ro.

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore