Consiliul Județean pregătește asfaltarea unui nou sector din centura alternativă a Timișoarei! Încă 12 km de drum vor fi modernizați

- Advertisement -
Centura alternativă a Timișoarei formată din drumuri județene, prinde contur! O nouă porțiune de drum urmează să fie asfaltată. Este vorba despre tronsonul dintre Moșnița Veche, Urseni și Giroc.

Consiliul Județean Timiş a demarat licitația pentru tronsonul de drum de aproximativ 12,5 km, dintre Moșnița Veche, Urseni și Giroc. Pe lângă modernizarea sectoarelor deja asfaltate, se va turna asfalt pentru prima dată pe mai mulți kilometri.

Astfel, CJT dorește să achiziționeze serviciile de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic – inclusiv obținerea autorizației de construire. Firmele interesate pot depune oferte până pe 22 septembrie. Serviciile sunt estimate la o valoare de cel mult 519.320 lei + TVA.

Tronsonul de drum ce urmează a fi modernizat se află pe DJ595D, între Moșnița Veche și sensul giratoriu din fața Primăriei Comunei Giroc, măsoară aproximativ 12.5 km și traversează și localitățile Moșnița Nouă și Urseni.

Mergem înainte cu demersurile de a conecta comunele periurbane ale Timișoarei prin intermediul drumurilor județene. Avem și cazuri fericite, unde nu este mult de lucru, fiind tronsoane deja asfaltate, dar și zone unde trebuie să turnăm asfalt pentru prima dată sau chiar să preluăm drumuri comunale, pentru a putea interveni pe ele. În cazul DJ595D, am încredere că elaborarea documentației nu va ridica mari probleme, dorind să intrăm cât mai repede în execuția propriu-zisă”, spune președintele CJ Timiș, Alin Nica.

În localitățile vizate, drumul județean ce urmează a fi modernizat poarta următoarele denumiri:

– Str. Mare, str. Bistrei – în Moșnița Veche;

– Calea Moșnița Veche, Calea Medveș – în Moșnița Nouă;

– Str. Morii, str. Nicolae Botoca – în Urseni;

– Str. Muncitorilor, str. Bârzava, str. Semenic – în Giroc;

Tronsonul supus modernizării este în mare parte deja asfaltat, cu excepția sectorului cuprins între str. Nicolae Botoca din Urseni și comuna Giroc, unde drumul este din pământ, pe o lungime de aproximativ 4.4 km. Șoseaua traversează în Urseni o linie de cale ferată, iar în extravilanul comunei Giroc un canal peste care trebuie construit un pod de o lungime de cca. 20 de metri.

Modernizarea DJ 595D face parte din strategia Consiliului Județean de realizare a unei centuri exterioare de ocolire a Timișoarei, formată din sectoare de drumuri județene, facilitând astfel fluența traficului în exteriorul municipiului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Proiecție pro-homosexualitate pe fațada clădirii Operei din Timișoara, simbol al Revoluției române

În plină sărbătoare religioasă a Sfintei Parascheva, aseară, chiar...

O noua linie de transport scolar la Timisoara. Apare traseul S11!

Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) a anunțat, cu...

Timișoara – de la primul tramvai electric la întâiul mijlocul de transport în comun cu cea mai lungă autonomie din lume

De-a lungul secolelor, în Banat s-au înregistrat nenumărate premiere....

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie