În perioada 20 ianuarie-14 februarie 2014 toţi transportatorii autorizaţi persoane fizice, întreprinderi familiale şi persoane juridice aveau obligaţia de a depune la Serviciul relaţionare directă cu cetăţenii din cadrul Primăriei Timişoara documentaţia completă în vederea prelungirii valabilităţii autorizaţiei taxi.
Până la ieri, 12 februarie 2014, din 1.388 persoane fizice şi întreprinderi familiale au depus documetaţiile 1.026, 156 dintre aceştia având documentaţia incompletă. Un număr de 362 de persoane fizice şi întreprinderi familiale nu au depus nicio documentaţie.
Din totalul de 130 de persoane juridice, care au 695 de autorizaţii taxi, au depus documentaţiile 59 (pentru 178 de autorizaţii). Au mai rămas, aşadar, 71 de persoane juridice (cu 517 autorizaţii taxi) care nu au depus nicio documentaţie.
Portivit art.11 alin (5) lit.a din Legea 38/2003 modificată şi completată, autovehiculul pentru care s-a solicitat prelungirea autorizaţiei taxi nu trebuie să depăşească vechimea de zece ani de la data fabricaţiei. Conform legii, au avut obligaţia de a înlocui autovehiculul un număr de 250 de persoane fizice autorizate, din care au solicitat înlocuirea autovehiculului doar 41, iar din cele 31 de persoane juridice au solicitat înlocuirea autovehiculului doar 5.
Programul cu publicul vineri, 14 februarie 2014 – ultima zi de depunere a documentaţiilor – este la camera 12, între orele 8:30-16:30, anunţă instituţia care eliberează documentul atât de important activităţii de taximetrie.