ANUNȚURI

Societățile comerciale : AVCOZ EDIL S.R.L. , VCN DEVELOPMENT VEST SRL , SPAB CONSTRUCT VEST S.R.L. ,  SPO DEVELOPMENT BUILD INVEST S.R.L. , BAV DEVELOPMENT BUILD S.R.L. , anunță publicul interesat că au obținut autorizațiile de construire cu nr. 168 , respectiv cu nr. 169 din data de 13.03.2024 , emise de Primărie Timișoara, jud. Timiș , privind obiectivul începerii lucrărilor de construcții pentru proiectele ELIZA 2 și ELIZA 3 , imobile de locuințe colective , în regim  P+2E+ER , în Timișoara , pe strada Grigore Alexandrescu , jud Timiș .

Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Primăria schimbă programul de lucru cu publicul in perioada sărbătorilor de iarnă 2012- 2013

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!
Primăria schimbă programul de lucru cu publicul in perioada sărbătorilor de iarnă 2012- 2013 1

În perioada sărbătorilor de iarnă Primăria Municipiului Timişoara îşi va modifica programul de lucru cu publicul. Funcţionarii publici vor desfăşura activităţi curente specifice finalului de an (arhivarea documentelor, rapoarte de final de an, etc) conform programului de lucru zilnic.

Programul cu publicul va fi suspendat începând cu data de 17 decembrie 2012 şi va fi reluat în data de 7 ianuarie 2013 la nivelul întregii primării, cu următoarele excepţii:

Direcţia de Evidenta a Persoanelor
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilă îşi suspendă programul cu publicul doar în perioada 24.12.2012-07.01.2013. Înregistrarea nou-născuţilor şi a deceselor se va face conform programul existent.

Direcţia Patrimoniu
Serviciul Achiziţii Publice – va prelua documentaţii specifice termenelor si procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la cam.12, ghişeul 9.

Compartimentul Pompe Funebre şi Coşărit – casieria din B-dul. 3 August 1919 nr.17 va funcţiona cu următorul program:
– 17 – 21. 12. 2012 între orele 9,00-12,00
– 24.12.2012 între orele 9,00-12,00
– 27 – 28. 12. 2012 între orele 9,00-12,00
– 31.12.2012 între orele 9,00-12,00
– 03 – 04. 01. 2013 între orele 9,00-12,00
Din data de 07.01.2013 se reia programul cu publicul după orarul normal de funcţionare.

Compartiment Fond Locativ din: Bd. 16 Decembrie 1989 nr.38 şi str. Oituz nr.1
Încasarea chiriilor aferente locuinţelor din fondul locativ de stat, a terenurilor şi garajelor precum şi programul cu publicul se întrerupe în perioada 17.12.2012 – 07.01.2013. În data de 07.01.2013 se reia programul cu publicul după orarul normal de funcţionare.

Precizăm că în perioada în care programul cu publicul este sistat, chiria pentru locuinţe, garaje şi terenuri se poate achita în contul RO08TREZ62121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara.

Biroul Urmărire Venituri
Încasarea concesiunilor, chiriilor pentru spaţiile cu altă destinaţie, ratelor din vânzarea spaţiilor cu altă destinaţie în baza Legii nr.550/2002, a cabinetelor medicale conform OUG nr.68/2008 precum şi programul cu publicul se întrerupe în perioada 17.12.2012 – 07.01.2013. În data de 07.01.2013 se reia programul cu publicul după orarul normal de funcţionare.

Precizăm că în perioada în care programul cu publicul este sistat, se pot efectua plăţi după cum urmează:
– chiriile pentru spaţiile cu altă destinaţie şi concesiunile se pot achita în contul RO08TREZ62121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara,
– ratele aferente imobilelor vândute în baza Legii nr.550/2002 în contul RO24TREZ621500206X000183, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara,
– ratele aferente cabinetelor medicale înstrăinate în baza OUG nr.68/2008 în contul RO03TREZ62121390207XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara,
– taxele pentru recuperare energie electrică şi utilităţi în contul RO78TREZ62121360250XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara,
– ratele aferente imobilelor cumpărate în baza Legii nr.61/1990 integral în contul RO76TREZ62120310103XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara,
– ratele aferente imobilelor cumpărate în baza OUG nr.19/1994 în contul RO11TREZ62121390210XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara,
– ratele aferente imobilelor cumpărate în baza Legii nr.79/1996 în contul RO57TREZ62121390203XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara,

Compartimentul Sala Olimpia şi Complex Sportiv Bega
Competiţiile sportive prevăzute în calendarul competiţional şi alte acţiuni se vor desfăşura după programul stabilit.

Precizăm că în perioada în care programul cu publicul este sistat, taxa specială Sala Olimpia se poate achita în contul RO90TREZ62121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara.

Instituţia Arhitectului Sef
Serviciul Banca de Date Urbane si Cadastru va funcţiona inclusiv pana în data de 21.12.2012 pentru eliberarea adeverinţelor pentru atribuiri/schimbări de denumiri de străzi şi numere poştale, eliberări de planuri de situaţie, încadrare în zona, extrase din PUZ-uri, PUD-uri şi PUG.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară
Activitatea de distribuire a produselor alimentare în cadrul Planului European de Ajutoare distribuite din stocurile de intervenţie se va efectua la sediul din str. Circumvalaţiunii nr. 8-10 fiind suspendată numai în zilele de 24.12.2012 si 02.01.2013.

Cantina de Ajutor Social
În perioada sărbătorilor de iarnă funcţionează în toate zilele lucrătoare între orele 08.00-16.00. În data de 21.12.2012, între orele 12 şi 14, vor fi distribuite pachetele de Crăciun abonaţilor cantinei.

Direcţia Dezvoltare
Compartimentul Infocentru Turistic Timişoara va fi deschis în luna decembrie de luni până sâmbătă, între orele 10.00-18.00 iar în zilele de 24.12.2012 şi 31.12.2012 între orele 10.00 -14.00.

Direcţia Fiscală
Ultima zi de program cu publicul va fi în data de 21.12.2012, programul cu publicul urmând să fie reluat în data de 14.01.2013, cu următoarele excepţii:
– Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratura şi Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice şi Juridice în perioada menţionată vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice/juridice;
– Biroul Evidenţa Contribuabili şi Încasări Bugetare în perioada menţionată va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale fiind reluată începând cu data de 14.01.2013;
– Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Menţionăm ca cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 24.12.2012, activitatea de înregistrare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 07.01.2013. În cazul persoanelor fizice certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local, va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 21.12.2012.

Reamintim contribuabililor că certificatul de atestare fiscală este valabil şi poate fi utilizat pe toată perioada lunii în care se emite, astfel certificatele de atestare fiscală eliberate în luna decembrie a anului 2012 sunt valabile până la data de 31.12.2012 inclusiv.

Reamintim timişorenilor că pe situl Primăriei Municipiului Timişoara www.primariatm.ro , există posibilitatea trimiterii de formulare on-line pentru următoarele situaţii:
– Declaraţie de începere a lucrărilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009);
– Declaraţie de încheiere a lucrărilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009);
– Cerere eliberare duplicat AC/CU;
– Cerere pentru aprobarea lucrărilor de construcţii pentru imobile fără AC conform Legii 50/1991;
– Cerere scutire impozit (doar pentru anul în care s-a executat lucrarea);
– Solicitare eliberare plan de situaţie/plan încadrare în zonă/extras din PUG/PUZ/PUD;
– Eliberare adeverinţă privind terenurile agricole deţinute;
– Solicitarea unui plan de aplicare a Legii Fondului Funciar;
– Notificarea vânzărilor de lichidare;
– Notificarea vânzărilor de soldare.

Pentru informaţii sugestii şi reclamaţii se poate apela Serviciul Call Center al Primăriei Municipiului Timişoara, la numărul de telefon 0256 – 969, care va funcţiona până în data de 21 decembrie 2012 şi îşi va relua activitatea din data de 3 ianuarie 2013, cu un program de lucru între orele 8.00 şi 22.00, de luni până vineri.

Carra Mihai Ovidiu

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore