Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Primarul Timişoarei vrea salariu de 5.000 de euro pe lună. De ce critică guvernul PSD

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Primarul Timişoarei, Nicolae Robu, este extrem de nemulţumit de faptul că guvernul României a decis majorarea salariilor doar pentru angajaţii din administraţiile publice locale şi nu şi pentru edili, care, spune acesta, duc tot greul muncii din administraţie.

„Cred că pot vorbi în numele tuturor primarilor. Sunt nemulţumit că de aceste majorări de salarii dintr-o logică idioată nu beneficiază şi primarii şi cei aleşi, ci beneficiază doar funcţionarii publici, doar persoanele angajate în aparatelor insitituţiilor autorităţilor publice locale. Este aberant. Răspunzi de toate proiectele europene, dar nu ai voie să primeşti bonus pentru gestiunea cu succes a acestor proiecte. (…) Pot să devin încă o dată impopular prin faptul că vreau salariu mai mare. Consider că la nivelul unui oraş atât de complex cum este Timişoara un primar ar trebui să câştige circa 5.000 de euro pe lună, 4.000 sau 5.000 de euro pe lună”, a declarat Nicolae Robu.

Nemulţumit de faptul că banii pentru creşterea salariilor angajaţilor din administraţie vin de la bugetele locale, primarul Timişoarei a venit cu o soluţie pentru corectarea situaţiei. „În momentul în care tu guvern vii şi creezi o cheltuială suplimentară la nivelul unei autorităţi publice locale ai datoria elementară să asiguri şi venituri suplimentare şi ce trebuie făcut şi sper să se facă măcar cu ocazia modificării de Cod Fiscal care am înţeles că se va face odată cu semestrul al doilea din acest an, lucru care este cam atipic este să se mărească cota din impozitul pe venitul global care rămâne la bugetele locale de la 41.75% cât este acum la 45% şi atunci este un lucru cinstit. În loc să se ducă toţi banii care se duc acum la bugetul centralizat al ţării se vor duce cu ceva mai puţin, cam cu cât s-au majorat cheltuielile administraţiilor publice locale”, a declarat Nicolae Robu, care crede că dacă guvernul nu va proceda la schimbarea propusă de el, este de rea-credinţă, urmărind să aibă parte doar de beneficii de imagine pe spatele altora.

Vocea Timisului
Vocea Timisului
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro