Primăria Timișoara a demarat pregătirile pentru Târgul de Paște de anul acesta. Comercianții care vor să participe pot să-și depună dosarele.
„Comercianţii care sunt interesaţi de participarea la Târgul de Paşti vor putea depune între 22 – 29 martie 2016, la Primăria Municipiului Timişoara, camera 12, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, la ghişeele nr. 8 şi nr. 9, pentru Direcţia Comunicare (orar: luni, miercuri, joi, vineri 08:30 – 16:30 şi marţi 08:30 – 18:30) următoarele documente: formular (word) de participare la Târgul de Paşti; CD cu pozele şi lista produselor comercializate; poze ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine căsuţă; copie xerox după actele firmei sau dovada faptului că agentul economic este constituit într-una din modalităţile prevăzute de lege în vederea desfăşurării de activităţi cu scop lucrativ; certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate”, au transmis reprezentanții Primăriei Timișoara.
Comercianții trebuie să precizeze detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcţionare a activităţii (curent electric, apă şi altele), iar cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al DSVSA Timiş.
Pentru Târgul de Paște, municipalitatea a alocat 45.000 de euro, din care aproximativl 7.000 de euro sunt pentru amenajarea cuibului de ouă. Alți 3.000 de euro au fost alocați pentru servicii de consultanță în marketing.
Târgul de Paște va avea loc în perioada 16 aprilie – 4 mai.