Vocea Timișului va susține permanent adevărul!
AcasăȘtiriTimişoreanul Dan Negru dezvăluie câţi bani a pierdut datorită nunţii sale discrete...

Timişoreanul Dan Negru dezvăluie câţi bani a pierdut datorită nunţii sale discrete şi pentru că nu este „monden”

Publicat in

VOCEA TIMISULUI va susține permanent adevărul mai presus de putere, viitorul mai presus de trecut, cinstea mai presus de confortul financiar, știrea mai presus de editorial și capacitatea de decizie mai presus de diplomația compromisului.

Dan Negru, prezentatorul emisiunilor de succes „Next Star” şi „Te pui cu blondele?” de la Antena 1 a dezvăluit, duminică seara, că a pierdut cel puţin 100.000 de euro, datorită faptului că nu şi-a făcut nunta „la televizor”, asemeni „marilor personalităţi ale României” Bianca Drăguşanu şi Victor Slav.

„«Ai pierdut cel puţin 100.000 de euro» sunt vorbele pe care le-am auzit adeseori după ce m-am căsătorit, fără ziare şi tămbălău, la Timişoara. Imediat după căsătorie am primit 3 oferte de la restaurante faimoase din Bucureşti ca să fac acolo nunta gratis, în schimbul publicităţii. Am refuzat. Era 2006… Totuşi, banii care se învârt la noi în ştirile mondene nu sunt deloc mulţi, aşa cum vor să pară… În prime-time-ul televiziunilor, acolo unde sunt marile bugete de publicitate, nu există nicio emisiune mondenă şi la tarabe au mai rămas doar două tabloide. Asta la noi! Altfel e dincolo: Victoria şi Beckham au adus cu nunta lor, din 1999, peste 400 de milioane de lire sterline în piaţa de publicitate. Spice Girls era cea mai în vogă trupă a momentului şi Becks era starul lui Manchester. La vremea nunţii lor ambii câştigau pe lună peste 1 milion de lire sterline. Ce venituri fiscalizate or avea mondenii României?” se întreabă Negru pe Facebook.

Să fie aceasta singura întrebare pe care şi-o pune Negru pe această temă? Oare îi pare rău prezentatorului pentru că nu a acceptat banii la vremea respectivă, sau a cosniderat că suma este mult prea mică (ştiu fiind faptul că timişoreanul este extrem de zgârcit)?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole

Comentarii recente

Articole asemănătoare

Vacantele achizitionate online, mai scumpe cu 4%. Cele offline, plus 22%, fata de 2018

La nivel mondial, industria turismului online a crescut, de la an la an, iar...

Start-up-ul romanesc FLOW face concurenta Societatii de Transport Public Timisoara, cu trotinete

FLOW, serviciul de închiriere de trotinete electrice a ajuns și în vest. Timișorenii se...

Uber Eats se lanseaza in Timisoara

Uber România anunţă extinderea Uber Eats, serviciul global de livrare de mâncare, în Timișoara....