Tot mai multe femei, cu vârste din ce în ce mai tinere sunt diagnosticate cu cancer la sân într-un stadiu avansat, fapt care face ca vindecarea şi tratarea lor să fie mai dificilă, mai costisitoare şi cu un impact negativ ridicat asupra stării de sănătate generale. Campania Help25 doreşte să prevină acest lucru pe cât posibil şi să creeze o reţea de solidaritate cu femeile suferinde de această maladie. Programul de educaţie lansat de echipa se doreşte a fi implementat atâta în mediul urban, cât şi în cel rural, unde accesul la informaţie este adesea limitat. Echipa Help25 s-a înscris, cu acest proiect, în competiţia „Ţara lui Andrei”, o manifestare de responsabilitate socială marca Petrom.
Obiectivul este obţinerea unei finanţări de 11.400 de euro din partea OMV Petrom. În acest sens, campania a lansat şi un videoclip “născut” destul de greu, dată fiind reticenţa multor modele, mai mult sau mai puţin cunoscute, de a se implica în filmarea lui, motivele fiind printre cele mai variate şi mai şocante. De la teama de a nu se îmbolnăvi de cancer la sân după filmări, de a nu-şi speria familia şi până la frică de a nu se face de râs în societate. Datorită deschiderii modelului Alina Florescu şi sprinijunul oferit de Alex Hreniuc, videoclipul a fost realizat. Sub conceptul de „Fiecare femeie are o poveste”, filmuleţul o înfăţişează pe aceasta într-un rol de femeie puternică, sexy şi încrezătoare, în ciuda traumelor cauzate de boală.
Cei care doresc să sprijine campania o pot face printr-un vot pe site-ul AICI
[responsive_youtube https://www.youtube.com/watch?v=IVcAJb9fvQE&feature=youtu.be]