Nu mai puțin de 45.000 de lei vor veni în sprijinul copiilor nevoiași sau marginalizați în urma campaniei de strângere de fonduri a Balului Vienez de la Timișoara. „O floare de colț pentru United Way” a fost sloganul sub care s-a desfășurat campania din seara ediției a patra a Balului Vienez, desfășurată în seara de 26 noiembrie, având ca simbol floarea de colț.
Fundația Balul Vienez de la Timișoara va dubla în decursul anului viitor suma de 45.000 de lei pentru organizația internațională United Way România, astfel că donația va acoperi jumătate din necesarul de hrană și rechizite pentru copiii din centrele United Way din Timișoara, pe tot parcursul anului 2016.
„Balul Vienez de la Timișoara și campania „O Floare de Colț pentru United Way” arată că generozitatea este o caracteristică importantă a comunității noastre. Foarte mulți timișoreni au demonstrat că doresc să fie parte a impactului comunitar pe care îl producem astfel încât acesta să fie sustenabil, să își producă efectul asupra tuturor membrilor comunității: toți copiii să meargă la școală și să fie sănătoșii, adulții să aibă un loc de muncă și vârstnicii să se simtă respectați și îngrijiți. Pentru că o comunitate prosperă este o comunitate în care fiecare membru este important. Mulțumim tuturor celor care au ales sa fie alături de noi, mulțumim Fundației Balul Vienez de la Timișoara și le dorim Sărbători fericite și la multe schimbări în bine în anul care vine!”, a transmis Ada Gabor, manager al Fundației United Way România – Filiala Timișoara.
Campania s-a bucurat și de susținerea mai multor firme și organizații locale, printre care Flextronics România, Timișoreana, Centrul Cultural German Timișoara, Institutul Francez Timișoara, Accenture, Continental și instituțiile de învățământ Montessori Haus Timișoara și Liceul Teoretic Nikolaus Lenau din Timișoara.
*Foto: balul-vienez.ro