”Birouri digitale” E.ON în Centrul de Relaţii Clienţi din Timișoara

”Protest” cu Poliție, BGS și mulți BANI MĂRUNȚI la casieria RCS&RDS de la Mall-ul din Timișoara VIDEO

Compania RDS&RCS oferă, așa cum am văzut deseori, servicii și ”deservicii” clienților săi. Un client al companiei s-a prezentat luni, 27 octombrie, la casieria...

Aquatim opreşte şi azi apa rece. Colterm nu face rabat şi nu mai dă apă caldă şi încălzire

Pentru executarea unor lucrări de modernizare, societatea de termoficare Colterm este nevoită să întrerupă furnizarea încălzirii şi apei calde de consum la PT 93...

Facturile Aquatim nu mai pot fi plătite online, sistemul are probleme! Ce alternative aveți la dispoziție

Avertizare transmisă de Aquatim pentru clienţii care doresc să achite serviciile companiei online pe site-ul companiei. "Încărcarea noilor facturi în conturile online ale...

RATT, în locul Elba și AEM. Compania se va ocupa și de iluminatul stradal

Lipsa iluminatului stradal a devenit o obișnuință pe străzile din capitala Banatului. Apelurile publice repetate făcute de primarul Nicolae Robu la adresa conducerii companiei...

Sistemul E.ON MyOffice, pus în operare în opt municipii reședință de județ din țară, funcţionează asemenea unui ”birou digital” prin intermediul căruia clienţii interesaţi pot obţine informaţii de bază despre serviciile de gaze naturale şi energie electrică, economisind timp, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de către un agent specializat.

Prin simpla atingere a touchscreen-ului, clienţii E.ON pot obţine informaţii privind contul de client, informaţii generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare şi alte informaţii de interes. Totodată, clienţii pot vizualiza facturile emise şi au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi.

În cadrul preocupărilor permanente privind creşterea calităţii serviciilor oferite, în ultima perioadă, Centrele de Relaţii Clienţi din Iaşi, Timişoara şi Petroşani s-au mutat în locaţii noi, mai spaţioase. La Iaşi, de exemplu, suprafaţa centrului este dublă faţă de cea din sediul anterior, iar la Timișoara suprafaţa destinată relaţionării cu clienţii s-a triplat.

E.ON MyOffice care a fost implementat gradual în reţeaua de Centre de Relaţii Clienţi a companiei vine să completeze serviciile oferite de platforma online E.ON Myline. Prin intermediul E.ON Myline, clienţii au acces la informaţii variate, relevante pentru gestionarea consumului de gaz sau electricitate. Dintre acestea amintim: date referitoare la facturile de consum, perioada de autocitire şi transmiterea indexului contorului de gaz sau electricitate, modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale sau a convenţiei de consum pentru energie electrică, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale.

Totodată, platforma E.ON Myline include şi alte funcţionalităţi în avantajul clienţilor precum: posibilitatea activării facturii electronice, a vizualizării acesteia imediat după emitere şi posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără perceperea unui comision.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

URMARITI-NE!

14,218FaniÎmi place
513CititoriConectați-vă
141CititoriConectați-vă
188CititoriConectați-vă
42,900AbonațiAbonați-vă

NATIONAL

Cursa aeriana Timisoara – Bucuresti, cea mai frecventata ruta din Romania, in 2019

Bilantul traficului aerian de pasageri în transport intern, pe ruta Timișoara – București, în anul precedent, confirmă o creștere a datelor...

Delgaz Grid: clujenii, campioni nationali la furtul de gaze; iesenii la curent!

Specialiştii Delgaz Grid au identificat, în perioada ianuarie – septembrie, peste 2.500 de cazuri de consum fraudulos, 800 dintre acestea fiind...

Padurar Romsilva ucis in timp ce incerca sa previna o defrisare ilegala de arbori

Liviu Pop, pădurar în cadrul Direcției Silvice Maramureș, a fost ucis miercuri seara într-o pădure administrată de Ocolul Silvic Strâmbu Băiuț,...

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

RATT, în locul Elba și AEM. Compania se va ocupa și de iluminatul stradal

Lipsa iluminatului stradal a devenit o obișnuință pe străzile din capitala Banatului. Apelurile publice repetate făcute de primarul Nicolae Robu la adresa conducerii companiei...

Facturile Aquatim nu mai pot fi plătite online, sistemul are probleme! Ce alternative aveți la dispoziție

Avertizare transmisă de Aquatim pentru clienţii care doresc să achite serviciile companiei online pe site-ul companiei. "Încărcarea noilor facturi în conturile online ale...

Modificări de program la serviciile de pașapoarte și permise, de Mica Unire

Aveţi treabă la ghișeele de la permise sau paşapoarte în următoarele zile? Atunci ar fi bine să știți că funcționarii acestor servicii vor munci...

PERCHEZIȚII în Timiș! Polițiștii caută persoane bănuite de evaziune fiscală și ABUZ în serviciu

Joi, 6 noiembrie 2014, poliţiştii Serviciului de Investigare a Fraudelor Timiş, cu sprijinul luptătorilor Serviciului pentru Acţiuni Speciale efectuează două percheziţii domiciliare pe raza...