Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

”Birouri digitale” E.ON în Centrul de Relaţii Clienţi din Timișoara

Publicat in

Vocea Timișului va susține permanent adevărul mai presus de putere, viitorul mai presus de trecut, cinstea mai presus de confortul financiar, știrea mai presus de editorial și capacitatea de decizie mai presus de diplomația compromisului.

Sistemul E.ON MyOffice, pus în operare în opt municipii reședință de județ din țară, funcţionează asemenea unui ”birou digital” prin intermediul căruia clienţii interesaţi pot obţine informaţii de bază despre serviciile de gaze naturale şi energie electrică, economisind timp, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de către un agent specializat.

Prin simpla atingere a touchscreen-ului, clienţii E.ON pot obţine informaţii privind contul de client, informaţii generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare şi alte informaţii de interes. Totodată, clienţii pot vizualiza facturile emise şi au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi.

În cadrul preocupărilor permanente privind creşterea calităţii serviciilor oferite, în ultima perioadă, Centrele de Relaţii Clienţi din Iaşi, Timişoara şi Petroşani s-au mutat în locaţii noi, mai spaţioase. La Iaşi, de exemplu, suprafaţa centrului este dublă faţă de cea din sediul anterior, iar la Timișoara suprafaţa destinată relaţionării cu clienţii s-a triplat.

E.ON MyOffice care a fost implementat gradual în reţeaua de Centre de Relaţii Clienţi a companiei vine să completeze serviciile oferite de platforma online E.ON Myline. Prin intermediul E.ON Myline, clienţii au acces la informaţii variate, relevante pentru gestionarea consumului de gaz sau electricitate. Dintre acestea amintim: date referitoare la facturile de consum, perioada de autocitire şi transmiterea indexului contorului de gaz sau electricitate, modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale sau a convenţiei de consum pentru energie electrică, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale.

Totodată, platforma E.ON Myline include şi alte funcţionalităţi în avantajul clienţilor precum: posibilitatea activării facturii electronice, a vizualizării acesteia imediat după emitere şi posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără perceperea unui comision.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole

Comentarii recente

Articole asemănătoare

RATT, în locul Elba și AEM. Compania se va ocupa și de iluminatul stradal

Lipsa iluminatului stradal a devenit o obișnuință pe străzile din capitala Banatului. Apelurile publice...

Facturile Aquatim nu mai pot fi plătite online, sistemul are probleme! Ce alternative aveți la dispoziție

Avertizare transmisă de Aquatim pentru clienţii care doresc să achite serviciile companiei online pe...

Modificări de program la serviciile de pașapoarte și permise, de Mica Unire

Aveţi treabă la ghișeele de la permise sau paşapoarte în următoarele zile? Atunci ar...