ANUNȚURI

Societățile comerciale : AVCOZ EDIL S.R.L. , VCN DEVELOPMENT VEST SRL , SPAB CONSTRUCT VEST S.R.L. ,  SPO DEVELOPMENT BUILD INVEST S.R.L. , BAV DEVELOPMENT BUILD S.R.L. , anunță publicul interesat că au obținut autorizațiile de construire cu nr. 168 , respectiv cu nr. 169 din data de 13.03.2024 , emise de Primărie Timișoara, jud. Timiș , privind obiectivul începerii lucrărilor de construcții pentru proiectele ELIZA 2 și ELIZA 3 , imobile de locuințe colective , în regim  P+2E+ER , în Timișoara , pe strada Grigore Alexandrescu , jud Timiș .

Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

OFICIAL! Cătălin Cazacu a părăsit Timişoara pentru Bucureşti. Vezi pentru ce echipă va concura din acest sezon

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Cosmin Costescu, pilotul şi în acelaşi timp managerul clubului Taifun Racing Timişoara ne-a confirmat faptul că motociclistul Cătălin Cazacu, cel mai titrat sportiv al clubului timişorean, a plecat la Bucureşti, pentru a participa alături de noii săi colegi de la BGS Motorsport la antrenamentele noii sale echipe.

Firul evenimentelor este explicat pe larg de managerul clubului timişorean: „Ca urmare a sfârşitului de sezon 2013 şi a modului în care s-a organizat şi desfăşurat Campionatul Naţional de Viteză, Cătălin şi-a atras mult prea multă antipatie din partea lui Mureşan (campionul naţional în exerciţiu – n.r.) ca urmare a faptului că era singurul sportiv care îi stătea în coaste şi îi periclita şansa la titlu. Astfel că ultima etapă a fost organizată doar ca urmare a posibilităţilor matematice generate de regulament, posibilităţi care i-au dat posibilitatea lui Mureşan să câştige titlul chiar în condiţiile în care a fost singur la start la ultima etapă. Faptul că noi eram sau nu, că acea cursă o câştigam sau ieşeam ultimii, clasamentul nu s-ar fi modificat şi astfel pentru noi nu se justifica să fim prezenţi la această etapă. Cum am spus, a fost o situaţie generată de regulament şi favorabilă, dintre toţi sportivii, doar lui Mureşan. Ca urmare a neparticicparii noastre s-a creat multă presiune pe Taifun;
-presiunea creată pe Taifun în ce priveşte 2014 putea fi eliberată doar prin constituirea unui pol al cluburilor la nivel de Timişoara-Timiş sau prin transferul lui Cătălin la o altă echipă. Astfel că situaţia iniţială, deschisă de Pascota şi favorabilă în condiţiile noului tablou, respectiv de a se transfera mai multe cluburi aici, faptic era imposibil de realizat pentru 2014 şi am convenit să deschidem discuţia a doua” ne-a spus Costescu.

„Astfel s-a disutat şi finalizat termenii transferului lui Cătălin la BGS Motorsport şi sunt convins că de acum el o să aibe linişte din partea lui Mureşan, acesta nu cred că are motivaţia şi forţa de a-l ataca şi acolo, Costin Oprea fiind o redută imposibilă spun eu. Sunt încântat că s-a realizat acest transfer, în primul rând ca BGS Motorsport din punct de vedere logistic sunt foarte buni şi relaţia lui Oprea din punct de vedere mediatic îl v-a ajuta pe Cătălin să îşi consolideze capitalul de imagine prin promovarea excelenţei sportive” este convins Cosmin Costescu.

Pilotul explică şi care este „viitorul” clubului, fără „piesa sa de rezistenţă”. „Taifun Racing se degrevează de presiunea faptului că reprezintă o ameninţare pentru Mureşan, la titlul de Campion Naţional, şi o să ne putem concentra pe ceea ce eu mi-am propus: atragerea de sportivi în club şi din 2015 să ne dedicăm descoperiri de copii şi tineri talentaţi în acest domeniu. Eu doresc ca Taifun <<a la long>> să rămână căutător de talente şi sa promoveze sportivii până la nivelul la care au nevoie de ajutor dedicat, moment în care să îi plaseze unor echipe naţioanle sau internaţionale. Sigur, timpul este înainte şi o să vedem dacă ceea ce stă pe hârtie poate fi pus în practică” a conchis Cosmin Costescu.

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore