Oamenii legii din cadrul IPJ Timiș au fost dotați cu câteva săptămâni în urmă cu autospeciale noi, Dacia Logan (sedan), cu motoare de 1,2 litri pe benzină – mașini ”slăbuțe” dacă e să le comparăm cu mașinile pe care le conduc majoritatea infractorilor care fug când văd echipajele de poliție.
Rutieriștii au demarat joi seara o acțiune pe raza întregului județ Timiș și au fost nevoiți să se recunoască învinși din nou de un ”infractor”. La vederea echipajelor de poliție, șoferul unui Nissan Patrol înmatriculat în județul Caraș-Severin a întors autoturismul de teren și a luat-o la sănătoasa, mai întâi pe șosea și mai apoi pe câmp. Oamenii legii nu au putut să vadă mai mult decât CS-ul din numărul de înmatriculare întrucât acesta era plin cu noroi.
Chiar dacă razia a fost coordonată de comisarul șef Dumitru Domășnean, acesta a participat activ la acțiunea subalternilor săi. Unul dintre agenți a făcut semnele specifice opririi către șoferul autoturismului de teren mai sus amintit, însă când au văzut că acesta nu are de gând să oprească, ba mai mut de atât, își ia tălpășița, Domășnean și încă trei colegi de-ai săi s-au urcat în două autospeciale și au pornit în urmărirea șoferului ”neascultător”. Incidentul a avut loc în localitatea Ionel, iar pe drum, în timpul urmăririi, cel aflat la volanul Nissan-ului a avut trei tentative de a-l ”elimina” pe Domășnean de pe șosea, acesta reușind să evite coliziunile în timp util, după care șoferul infractor și-a continuat drumul pe câmp, deși era întuneric și ”fugea” cu farurile stinse. Cele două autospeciale ale polițiștilor rutieri au rămas împotmolite și astfel, șoferul Nissan-ului a scăpat de oamenii legii care se aflau pe urmele sale, fără ca polițiștii să afle ce avea acesta de ascuns și motivul pentru care a refuzat controlul.
Acest gen de situații scoate la iveală imposibilitatea polițiștilor rutieri de a face față unor provocări cu adevărat importante, asta în condițiile în care, cu câteva luni în urmă, oamenii legii au mai ”pierdut” o urmărire, atunci șoferul ilegalist fugind cu o motocicletă de teren, tot pe câmp.
Revenind la parcul auto deținut de IPJ Timiș, merită menționat că acesta cuprinde și câteva unități Dacia Duster, însă acestea stau mai mult prin garaj din motive doar de „șefi” știute, deși sunt vehicule 4×4 și depășesc ”abilitățile” unul Logan sedan cu motor de 1,2l. Tot în curtea IPJ-ului mai stau și vreo cinci Volkswagen Passat, mașini combi cu tracțiune integrală, dar deh alea sunt ținute pentru a se plimba ”barosanii” cu ele că-s mai confortabile, mașinile germane având motoare puternice, de 3.000 cmc, deci mult mai ”tari” și performante decât cele de pe autohtonele Dacii Logan.
Concluzia e una singură, conducerea IPJ Timiș de până acum a fost mai preocupată să se ”doteze” cu șpăgile destinate ”Partidului iubit” în loc să facă ceea ce trebuie, iar în aceste condiții, degeaba ”rutieriștii” vor să-și facă treaba dacă n-au cu ce.
Să ne-amintim cu cât fast Titu Bojin (PSD), președintele Consiliului Județean Timiș a ”împărțit” (în stilul Ponta cu microbuzele școlare) autospecialele Dacia Logan noi? N-are rost!
Poate măcar acum, odată cu ”tăierea” capetelor corupte din IPJ Timiș, se va face ceva și pe-acolo, sau poate e nevoie și de ”capul” de la CJT? Nu de alta dar de-acolo vin ”love-lele”…
Verifica te rog sa vezi cape șapte dacia Logan cu motor de 1,2(adică cele mai proaste) CJTimis a cheltuit 550.000 Ron, aproximativ 18.000 de euro/ bucata Atât sa coste o dacie cu motor 1,2 si un girofar, daca aveau macar celebrele lanterne ale lui Bojin, intele
„In timpul urmăririi, cel aflat la volanul Nissan-ului a avut trei tentative de a-l ”elimina” pe Domășnean de pe șosea, acesta reușind să evite coliziunile în timp util, după care șoferul infractor și-a continuat drumul pe câmp, deși era întuneric și ”fugea” cu farurile stinse” Am incheiat citatul. Pai in cazul asta ar fi fost bine ca politistii sa fi avut pistoale la ei ca in cazul in care un infractor atenteaza la integritatea organului sa le poata folosi ca sa-l opreasca. Sau au avut? Si daca au avut de de nu le-au folosit ca sa opreasca Nissan-ul? Sau poate legea nu le permite….. Pai atunci poate ar fi cazul ca cineva sa schimbe legea.Ca asa cum bine zicea un politist de la furturi candva…..”Legea asta e facuta de HOTI pentru HOTI” Poate ca ar fi cazul ca in loc sa mareasca amenzile de circulatie legiuitorii nostrii sa gandeasca o lege a protectiei celui care ne protejeaza…. o lege a protectiei proprietetii private…. o lege care permite celui care este atacat sa se apere fara sa-i fie frica ca-l plateste pe atacator ca nou daca cumva il zgarie.Si multe alte legi care sa foloseasca cetateanului care de altfel ii plateste pe legiuitori din propriul buzunar ca sa-l protejeze nu ca sa se imbuibe ei !!!!!