Polițiștii rutieri trimiși cu mașini ”noi” în misiuni, iar ”bolizii” sunt la dispoziția șefilor. Cum au mai ”scăpat” un infractor

- Advertisement -

Oamenii legii din cadrul IPJ Timiș au fost dotați cu câteva săptămâni în urmă cu autospeciale noi, Dacia Logan (sedan), cu motoare de 1,2 litri pe benzină – mașini ”slăbuțe” dacă e să le comparăm cu mașinile pe care le conduc majoritatea infractorilor care fug când văd echipajele de poliție.

Rutieriștii au demarat joi seara o acțiune pe raza întregului județ Timiș și au fost nevoiți să se recunoască învinși din nou de un ”infractor”. La vederea echipajelor de poliție, șoferul unui Nissan Patrol înmatriculat în județul Caraș-Severin a întors autoturismul de teren și a luat-o la sănătoasa, mai întâi pe șosea și mai apoi pe câmp. Oamenii legii nu au putut să vadă mai mult decât CS-ul din numărul de înmatriculare întrucât acesta era plin cu noroi.

Chiar dacă razia a fost coordonată de comisarul șef Dumitru Domășnean, acesta a participat activ la acțiunea subalternilor săi. Unul dintre agenți a făcut semnele specifice opririi către șoferul autoturismului de teren mai sus amintit, însă când au văzut că acesta nu are de gând să oprească, ba mai mut de atât, își ia tălpășița, Domășnean și încă trei colegi de-ai săi s-au urcat în două autospeciale și au pornit în urmărirea șoferului ”neascultător”. Incidentul a avut loc în localitatea Ionel, iar pe drum, în timpul urmăririi, cel aflat la volanul Nissan-ului a avut trei tentative de a-l ”elimina” pe Domășnean de pe șosea, acesta reușind să evite coliziunile în timp util, după care șoferul infractor și-a continuat drumul pe câmp, deși era întuneric și ”fugea” cu farurile stinse. Cele două autospeciale ale polițiștilor rutieri au rămas împotmolite și astfel, șoferul Nissan-ului a scăpat de oamenii legii care se aflau pe urmele sale, fără ca polițiștii să afle ce avea acesta de ascuns și motivul pentru care a refuzat controlul.

Acest gen de situații scoate la iveală imposibilitatea polițiștilor rutieri de a face față unor provocări cu adevărat importante, asta în condițiile în care, cu câteva luni în urmă, oamenii legii au mai ”pierdut” o urmărire, atunci șoferul ilegalist fugind cu o motocicletă de teren, tot pe câmp.

Revenind la parcul auto deținut de IPJ Timiș, merită menționat că acesta cuprinde și câteva unități Dacia Duster, însă acestea stau mai mult prin garaj din motive doar de „șefi” știute, deși sunt vehicule 4×4 și depășesc ”abilitățile” unul Logan sedan cu motor de 1,2l. Tot în curtea IPJ-ului mai stau și vreo cinci Volkswagen Passat, mașini combi cu tracțiune integrală, dar deh alea sunt ținute pentru a se plimba ”barosanii” cu ele că-s mai confortabile, mașinile germane având motoare puternice, de 3.000 cmc, deci mult mai ”tari” și performante decât cele de pe autohtonele Dacii Logan.

Concluzia e una singură, conducerea IPJ Timiș de până acum a fost mai preocupată să se ”doteze” cu șpăgile destinate ”Partidului iubit” în loc să facă ceea ce trebuie, iar în aceste condiții, degeaba ”rutieriștii” vor să-și facă treaba dacă n-au cu ce.

Să ne-amintim cu cât fast Titu Bojin (PSD), președintele Consiliului Județean Timiș a ”împărțit” (în stilul Ponta cu microbuzele școlare) autospecialele Dacia Logan noi? N-are rost!

Poate măcar acum, odată cu ”tăierea” capetelor corupte din IPJ Timiș, se va face ceva și pe-acolo, sau poate e nevoie și de ”capul” de la CJT? Nu de alta dar de-acolo vin ”love-lele”…

 

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie

Categorii Populare