Conducerea Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara a anunțat că, având în vedere costurile ridicate și dificultățile întâmpinate în comunicarea prin poșta a deciziilor de impunere precum și a altor acte administrativ fiscale, roagă persoanele juridice care datorează bugetului local impozitul pentru afișajul în scop de reclama și publicitate, din mijloacele de transport în comun, pentru anul fiscal 2014, să procedeze astfel pentru a se achita de datorii:
1.Fie să se prezinte la Sediul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, (B-dul Mihai Eminescu nr 2B) în vederea remiterii deciziilor de impunere pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport și/sau pentru stabilirea taxei pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate aferente anului fiscal 2014
2.Fie să transmită către instituție, prin e-mail (la adresa office@dfmt.ro), o solicitare privind comunicarea prin e-mail/fax a deciziilor de impunere, cu indicarea în cuprinsul solicitării a adresei de e-mail/nr. fax al societății. În baza solicitării, Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara va urma să comunice deciziile de impunere în cauză prin mijlocul indicat de societate.