Transfer aeroport
3.9 C
Timișoara
vineri, februarie 21, 2020
Transfer aeroport

Strada Ştefan cel Mare, gata de şantier! Află cât costă lucrarea şi cât vor dura lucrările

LIFESTYLE

Vacantele achizitionate online, mai scumpe cu 4%. Cele offline, plus 22%, fata de 2018

La nivel mondial, industria turismului online a crescut, de la an la an, iar în 2020...

Start-up-ul romanesc FLOW face concurenta Societatii de Transport Public Timisoara, cu trotinete

FLOW, serviciul de închiriere de trotinete electrice a ajuns și în vest. Timișorenii se pot bucura...

Uber Eats se lanseaza in Timisoara

Uber România anunţă extinderea Uber Eats, serviciul global de livrare de mâncare, în Timișoara. Începând de...
Voceahttps://www.voceatimisului.ro/
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, prin Agenţia pentru Dezvoltare Regională Vest şi Primăria Municipiului Timişoara au semnat contractul de finanţare nerambursabilă cu nr. 3627/29.01.2013 pentru proiectul “Reabilitare linie de tramvai şi modernizare trame stradale pe Strada Ştefan cel Mare în municipiul Timişoara– Traseu 1 – tronsonul cuprins între strada Şt. O. Iosif şi intersecţia cu strada 1 Decembrie”, elaborat în cadrul Regio – Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul de intervenţie 1.1. „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul: Poli de creştere.

Valoareaa totală a proiectului însumează 24.695.616,44 lei (T.V.A. inclus), din care asistenţa nerambursabilă din partea Uniunii Europene este de 19.817.178,84 lei, iar principalul obiectiv al proiectului este: reabilitarea infrastructurii liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale, în vederea creşterii calităţii vieţii locuitorilor şi asigurării dezvoltării durabile a municipiului.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
– reabilitarea liniei de tramvai pe strada Ştefan cel Mare (tronsonul cuprins între strada Şt. O. Iosif şi intersecţia cu strada 1 Decembrie);
– amenajări rutiere – carosabil, trotuare, piste biciclişti, zone verzi, semaforizare;
– reglementarea reţelelor stradale: alimentare cu apă, canalizare, reţele termice, iluminat public.

Prin acest proiect administraţia locală îşi propune îmbunătăţirea calităţii infrastructurii urbane de circulaţie, sporirea gradului de mobilitate a populaţiei, în contextul creşterii gradului de siguranţă a traficului, cât şi al protejării mediului înconjurător. Proiectul propune o intervenţie complexă care va avea ca rezultat reabilitarea liniei de tramvai prin înlocuirea integrală a infrastructurii și suprastructurii acesteia, reconfigurarea străzii prin amenajarea carosabilului (4 benzi de circulație – câte 2 pe sens), a trotuarelor, a pistelor de ciclişti şi a spaţiilor verzi şi reglementarea reţelelor stradale (alimentare cu apă, canalizare, reţele termice, iluminat public).

Implementarea proiectului va fi asigurată de Unitatea de Management a Proiectului (UMP), o structură constituită la nivelul Municipiului Timişoara, în colaborare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice – Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional şi Organismul Intermediar pentru Programul Operaţional Regional în Regiunea de Vest.

Lucrările vor fi executate de către SC PORR Construct SRL în baza contractului de execuţie lucrări nr. 77/26.03.2014 într-o perioadă de 9 luni la o valoare de 18.044.131,33 lei, fără TVA.

- Advertisement -Transfer aeroport

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Urmăriți-ne!

13,697FaniÎmi place
501CititoriConectați-vă
190CititoriConectați-vă
39,800AbonațiAbonați-vă

Timişul de ieri – Fortificaţia de la Corneşti, sau cum se rescrie istoria din urmă cu mai bine de trei milenii-FOTO/VIDEO

Fortificaţia de la Corneşti, localitate situată la nici 20 de kilometri de Timişoara, denumită Corneşti-Iarcuri se întinde pe o suprafaţă...

Cum lucrau designerii de reclame acum un veac şi jumătate? Reclame din ziarele Timişului din secolul XIX! – Timişul de ieri –

Într-o epocă în care reclama este vitală, şi PR-ii şi designerii caută cele mai sugestive iamgini şi scenarii pentru a promova imaginea unui produs,...

Pajiştea cu narcise de la Băteşti, locul de poveste unde florile cresc inexplicabil

Situată la 800 m de DN 68A, între oraşul Făget şi comună Margina, pajiştea cu narcise de la Băteşti este o arie protejată de...

Peste un veac de la construirea primei linii de telegraf din România, la Timişoara

În România, în anul 1852 sunt demarate lucrările de construcţie ale primei linii telegrafice în sistem Morse, pe traseul Viena - Timişoara - Sibiu....

TIMISUL DE IERI -lucrări de reparaţii la Canalul Bega-

Într-o perioadă în care se vorbeşte tot mai mult de o reabilitare a malurilor Begăi, ne-am gândit să va supunem atenţiei cum se lucra...