Primăria Timișoara și Direcția Județeană pentru Cultură Timiș vor încheia un protocol de colaborare privind clădirile monumente istorice individuale și clădirile situate în ansambluri și situri istorice protejate, aflate în Timișoara.
În cadrul acestui protocol, ce urmează să fie supus aprobării Consiliului Local Timișoara, în următoarea ședință de plen, Direcția Județeană pentru Cultură Timiș va elabora documentul “Obligația privind folosința monumentului istoric”, care cuprinde datele de identificare ale clădirii, obligațiile proprietarilor, date privind starea generală de conservare a clădirii etc.
Primăria Timișoara va oferi acces specialiștilor direcției la imobilele pe care le are în proprietate sau administrare și va pune la dispoziție, cu titlu gratuit, documente relevante din arhiva instituției.
Reprezentanții municipalității reamintesc proprietarilor de clădiri monument istoric că pot beneficia de servicii de consultanță cu titlu gratuit, oferite de specialiștii Biroului Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente al Primăriei Timișoara, situat pe Ștefan cel Mare nr. 2.
Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, în intervalul orar 9,00 – 16,00. Programări se pot face la 0752 224.171 sau 0374 555.160, mail: reabilitare.monumente@primariatm.ro.