La ”Michelangelo” se conturează sub-pasajul rutier. Va fi gata la timp? FOTO

- Advertisement -
Finalul lunii septembrie a acestui an este termenul limită de predare a lucrărilor în cazul reamenajării Pieței Leonardo da Vinci, sau a ceea ce Primăria numește ”Complexul rutier zona Michelangelo”. Chiar dacă suntem circumspecți cu privire la acest termen de predare, ținând cont de vremea nu tocmai favorabilă din ultima perioadă, se vede cu ochiul liber, atunci când se dorește, că lucrările înaintează.

Așa cum Vocea Timișului va obișnuit cu vizitele dese pe acest șantier – cel mai mare pe care-l are municipiul Timișoara la ora actuală – acestea vor continua până la finalizarea proiectului. Zona vizitată ”îndeaproape” este cea de pe Bulevardul Corneliu Coposu, acolo unde primarul Nicolae Robu anunța la mijlocul lunii precedente că: “Ne dorim ca în următoarele săptămâni să redeschidem și breteaua de circulație spre bulevardul Corneliu Coposu, de pe FC Ripensia. În paralel se va finaliza partea dinspre Bega a subpasajului, tot pe Coposu, și, după ce va fi finalizat, se va lucra și la breteaua de acolo, astfel încât să putem deschide circulația, pe lângă pasaj, pe ambele sensuri. Virajul la dreapta dinspre Aleea FC Ripensia spre bulevardul Corneliu Coposu, estimez că în termen de aproximativ o lună, la mijlocul lui iulie, și dinspre Coposu la dreapta spre Podul Michelangelo, probabil în prima săptămână a lunii august” spunea edilul timișorean.

Chiar dacă nu s-au încheiat lucrările pe niciuna dintre marginile subpasajului, avem certitudinea că se lucrează în interiorul subpasajului, acolo unde muncitorii au turnat deja un strat extrem de gros din beton, peste care se va adăuga asfaltul. Stratul de beton la ”intrarea” în subpasajul rutier are mai bine de 50 de centimetri, semn că aceste trebuie să facă față solului extrem de mlăștinos care se găsește în acea zonă, una în care apa se adună și dacă nu plouă.

Un alt aspect important al stadiului lucrărilor este legat de sistemul de iluminat de suprafață, care a fost montat deja, fapt ce denotă finalitatea lucrăilor la nivelul pereților laterali ai viitorului subpasaj, pereți pe care au fost montați deja mai mulți stâlpi și lămpile acestora (mai puțin pe cel din fața ștrandului, care trebuie finalizat în următoarele zile).

Așa cum am menționat mai sus, cu siguranță nu se va respecta niciunul dintre termenii înaintați de primarul Nicolae Robu, ba chiar sunt convins că nici cel de recepție al lucrării nu va putea fi respectat, însă aceasta doar datorită vremii care joacă feste muncitorilor.

2 COMENTARII

  1. Si dupa cum putem vedea in poze , sfintele si comunistele guri de canal sunt exact pozitionate pentru a trece cu rotile masinilor peste ele cand se deformeaza asfaltul , inca un proiect facut tipic romano-comunist!

  2. eu am fost cercetata de IGPF din cauza numitului Idolu, a avut tupeul sa ma reclame ca ~am dat informatii false si neadevarate~ ( a facut limba romana cu femeia de serviciu) despre aeroportul Timisoara in timp ce idiotul a desfiintat serviciu informatii audio al aeroportului, suntem de rasul lumii, pana si garile au anunturi de treburi care vin si pleaca numai aeroportul are anunturi facute de companiile aeriene doar la plecarea aeronavelor ca de venit nu mai vin…. un infractor liber…. poate nu stiti despre procesul cu Carpatair prin care idiotul a pierdut banii statului… sunt multe de spus la adresa lui, chiar as vrea sa citeasca ce scriu si sa ma dea in judecata sa-i pot demonstra acestui monstru cat este de prost manager… sunt alaturi de tine si campania ta, daca pot sa-ti fiu de folos datele din profil sunt reale pot fi contactata la orice ora…. cu stima, un aliat de incredere…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie

Se rasuceste Coposu in mormant! PNTCD, alianta cu PSD pentru alegerile europarlamentare

Partidul Național Țărănesc Creștin Democrat (PNȚCD) susține Partidul Social...

Linia 33 barat va circula pe un traseu mai lung. Ruta anuntata de STPT

Societatea de Transport Public Timişoara anunţă că traseul liniei...

Strada Gheorghe Lazar, inundata dupa ce o conducta de apa a crapat

Sute de locatari de pe strada Gheorghe Lazăr au...

VIDEO REVOLTĂTOR Dejecțiile produse de firma Smithfield, deversate direct în Bega

Cunoscută pentru activitatea în domeniul creşterii porcinelor, compania Smithfield...

Restrictie de circulatie pe Rebreanu. Unde nu se poate vira stanga

Modificarea privind circulaţia vehiculelor pe Bulevardul Liviu Rebreanu. Primăria...