Dacă orarul de funcţionare al punctului de lucru al RATT este de luni până duminică între 6:00 şi 22:00, celelalte peste 100 de puncte de vânzare a biletelor au un program diferit în funcție de orarus stabilit de fiecare agent comerial, partener al RATT, în parte, toți aceștia având puncte de lucru în zona liniilor de transport în comun.
11 puncte de lucru ale agenţilor economici au program non-stop, iar acestea sunt situate astfel:
– Calea Martirilor;
– Bulevardul Revoluţiei;
– Bulevardul Regina Maria;
– Gara de Est;
– Piaţa Libertăţii;
– Calea Şagului nr. 22;
– Piaţa Mărăşti;
– Calea Torontalului;
– Bulevardul Cetăţii;
– strada Siemens. Lista completă o puteți vedea în tabelul anexat mai jos, pe care îl puteți descărca în calculatorul dvs.
De asemenea, RATT anunță că toți cei care utilizează mijloacele de transport în comun pot opta şi pentru varianta electronică a biletelor de călătorie. Acestea se achiziţionează de la orice punct de vânzare al RATT sub forma ”Portofelului electronic” de pe cardul RATT. Portofelul electronic este o facilitate a Cardului ACCES ce poate fi activat independent sau în paralel cu un alt titlu de călătorie, situaţie care este avantajoasă şi comodă atunci când există nevoia de călătorii ocazionale, alături de cele care se efectuează în mod curent. Avantajul portofelului electronic este că se cumulează călătoriile la valoarea (re)încărcării, iar în momentul validării se consumă călătoria cu preţul corespunzător contravalorii grupului de transport din care face parte traseul: urban, expres sau metropolitan. Pentru călătoria unor grupuri de persoane, portofelul electronic permite validarea multiplă în limita disponibilă pe card (tasta „+” urmată de validarea cardului cu repetare pentru fiecare călător din grup). Mai multe despre portofelul electronic citiţi pe www.ratt.ro, rubrica Sistem de taxare/Prezentare şi Portofel electronic.
[dg]