Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) anunță că începând din această lună vor circula autobuze pe două linii metropolitane noi. Acestea vor asigura transportul public de persoane spre și dinspre Timișoara la Carani, Covaci și Sânandrei.

Începând cu data de 3 iunie 2019 STPT anunță că inaugurează două noi linii metropolitane, pentru locuitorii comunei Sânandrei, acestea urmând să treacă și prin satele Carani și Covaci. Este vorba despre linia M41 (Carani – Sânandrei – Timișoara) și M42 (Covaci – Timisoara).

Cele două linii noi vor avea următoarele trasee și stații:

M41 – Carani – Sânandrei – Timișoara

Traseu dus: Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT) – strada Ștefan cel Mare – Piața Traian – bulevardul 3 August 1918 – podul Decebal – bulevardul Revoluției din 1989 – strada Hector – Piața I.C. Brătianu – strada Oituz – Piața Mărăști – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Consiliul Europei – Calea Aradului – DN 69 – Sânandrei – Carani.

Stații dus: Banatim (garajul auto, stație existentă L21) – Prefectură (stație existentă M44) – Hector (stație existentă E2 si M44) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Remus Răduleț (stație existentă L17 si L18) – Liege (stație existentă L17) – Agronomie (stație existentă L17) – Flora (Sânandrei) – Centru Sânandrei (la monument) – Măslinului (Sânandrei) – Centru Carani – Darson (Carani).

Traseu întors: Carani – Sânandrei – Calea Aradului – Piața Consiliul Europei – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Mărăști – strada Oituz – Piața I.C. Brătianu – bulevardul Take Ionescu – strada Nicu Filipescu – bulevardul Revoluției din 1989 – Podul Decebal – bulevardul 3 August 1918 – Piața Traian – strada Ștefan cel Mare – Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT).

Stații întors: Darson (Carani) – Centru Carani – Măslinului (Sânandrei) – Centru Sânandrei (la monument) – Flora (Sânandrei) – Liege (stație existentă L17) – Dacia Service (stație existentă L17) – Consiliul Europei (stație existentă E2,L17 si L18) – Mărăști (stație existentă L17) – Bastion (stație existentă L17) – Banatim (garajul auto, stație existentă L21).

La anumite ore M41 întoarce la Piața Verde: Carani – Sânandrei – Piața Verde – strada Liege – Calea Torontalului – strada Augustin Coman – Calea Aradului – Sânandrei – Carani. Este folosită stația Piața Verde (stație existentă E1 și L18).

M42 – Covaci – Timișoara

Traseu dus: Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT) – strada Ștefan cel Mare – Piața Traian – bulevardul 3 August 1918 – Podul Decebal – bulevardul Revoluției din 1989 – strada Hector – Piața I.C. Bratianu – strada Oituz – Piața Mărăști – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Consiliul Europei – Calea Aradului – DN 69 – Centura Timișoara – Covaci.

Stații dus: Banatim (garajul auto, stație existentă L21) – Prefectură (stație existentă M44) – Hector (stație existentă E2 și M44) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Remus Răduleț (stație existentă L17 și L18) – Liege (stație existentă L17) – Agronomie (stație existentă L17) – Covaci (Centru – strada Bisericii/grădiniță)

Traseu întors: Covaci – Centura Timișoara – DN 69 – Calea Aradului – Piața Consiliul Europei – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Mărăști – strada Oituz – Piața I.C. Brătianu – bulevardul Take Ionescu – strada Nicu Filipescu – bulevardul Revoluției din 1989 – Podul Decebal – bulevardul 3 August 1918 – Piața Traian – strada Ștefan cel Mare – Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT).

Stații întors: Covaci (Centru – strada Bisericii/grădiniță) – Agronomie (stație existentă L17) – Liege (stație existentă L17) – Dacia Service (stație existentă L17) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Mărăști (stație existentă L17) – Bastion (stație existentă L17) – Banatim (garajul auto, stație existentă L21).

Informaţiile publicate de voceatimisului.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.