Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Aquatim se scuză în numele muncitorului care ar ”da un topor în cap”: ”colegii noștri vor fi trași la răspundere”

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Văzând că sunt filmați, după ce au fost chemați să intervină în cazul unei conducte de apă transformată într-o mini-fântână arteziană, muncitorii de la Aquatim, în loc să-și vadă de lucru, au început să dea ”indicații” unui cameraman amator, cerându-i acestuia să filmeze în altă parte. Văzând că bărbatul se încăpățânează să filmeze în continuare, unul dintre muncitori a spus că ”N-are de lucru. Să-i dau un topor în cap, poate ar fi mai bine!”. Incidentul a avut loc sâmbătă, 14 februarie 2015, iar astăzi, reprezentații companiei Aquatim ne anunță că vor lua măsuri împotriva acesuia.

”Am citit articolul dumneavoastră din data de 14 februarie referitor la intervenția echipelor Aquatim pe strada Pădurarilor, pentru remedierea unei avarii. Vă mulțumim pentru că ne-ați semnalat această situație. Conducerea Aquatim a fost informată cu privire la comportamentul colegilor noștri și vă asigurăm că aceștia vor fi trași la răspundere” ne-a comunicat Oana Hortopan, specialist în comunicare și relații publice în cadrul Aquatim SA.

Mai mult decât atât, după ce o serie de persoane, în mod deosebit de sex feminin, s-au plâns că de cele mai multe ori când trec pe lângă muncitorii care intervin la diferite solicitări, aceștia folosesc un limbaj deloc plăcut la adresa trecătoarelor, fiind deseori vulgari, reprezentanții companiei Aquatim susțin că: ”Vom lua măsurile necesare pentru evitarea apariției unor astfel de probleme în viitor” explică societatea care distribuie apa potabilă în județul Timiș.

În ceea ce-i privește pe locuitorii străzii Pădurarilor, acolo unde a avut loc incidentul mai sus amintit, reprezentanții Aquatim spun că: ”Ne cerem scuze locuitorilor din acea zonă a Timișoarei pentru problemele cauzate și pentru comportamentul necorespunzator al colegilor noștri. Ne vom da silința să rezolvăm problema până la capăt, iar consumatorii să fie mulțumiți de serviciile noastre” ne-a mai comunicat Oana Hortopan.

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore