Timp de o săptămână, polițiștii locali din Timișoara au pus la cale o acțiune de verificare a gradului de autorizare la societățile comerciale din domeniul alimentației publice. 27 de societăți au fost verificate, taxe de peste 25.000 lei fiind recuperate.

Polițiștii locali din cadrul Serviciului Inspecție Comercială împreună cu inspectori din cadrul Biroului Autorizare Activități Comerciale din cadrul Primăriei Timișoara au desfășurat, timp de o săptămână, o amplă acțiune de verificare a modului în care se respectă legislația din domeniu de către societățile comerciale din oraș.

Scopul acțiunii a fost verificarea existenței acordului, a avizului de comerț ambulant sau a altor documente emise de Primăria Timișoara, a modului în care se respectă regulile generale de comerț, pentru depistarea comercianților neautorizați și obligarea achitării taxelor de ocupare a domeniului public. Astfel, au fost verificare un număr de 27 de societăți din domeniul alimentației publice, fiind aplicate și un număr de 11 sancțiuni contravenționale acolo unde nu exista acord de funcționare sau acesta nu era vizat, conform HCL 43/2011.

Pe lângă sancțiunile aplicate, ca urmare a acestor acțiuni, s-a reușit și recuperarea a peste 25.000 lei taxe de ocupare a domeniului public, care au fost achitate de către societățile comerciale ca urmare a acestor verificări. Acțiunile continuă și în perioada următoare.

Informaţiile publicate de VOCEA TIMISULUI pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.