Campania #TM2012, desfășurată de Asociația Timișoara – Capitală Culturală Europeană, pe platforma Istagram, a luat capăt la finalul lunii august. Rezultatul acesteia, adica cele 25 de fotografii cele mai reprezentative pentru oraș, alese din peste 600 postate inițial sub hastag-ul #TM2012, se poate vedea în cadrul expoziției de fotografie „TM2021, cultura prin ochii timișorenilor”.

Expoziția se va deschide joi, 17 septembrie 2015, de la ora 18.00, la cafeneaua Klapka de pe strada Augustin Pacha, numărul 8. În deschiderea evenimentului vor vorbi directorul executiv al Asociației Timișoara – Capitală Culturală Europeană, Simona Neumann, Gheorghe Șfaițer, profesor la Facultatea de Arte și Design din Timișoara, dar și Flavius Neamciuc, fotograf timișorean care a susținut campania prin pozele realizate de el.

Expoziția va fi deschisă publicului până la data de 1 octombrie 2015, iar intrarea va fi liberă.

*Campania #TM2021 s-a desfășurat pe o durată de patru luni și a adunat peste 600 de fotografii, de la mai mult de 50 de utilizatori de Instagram. Sub hashtagul #TM2021 se regăsesc clădiri, întâmplări, străzi, oameni, cafenele, momente sportive, evenimente și alte lucruri care alcătuiesc cultura orașului. În perioada menționată, pe contul de Instagram al asociaţiei au fost postate fotografii-exemplu, iar o dată pe săptămână a fost aleasă cea mai reprezentativă fotografie, care a fost publicată pe pagina oficială de Facebook a Asociației Timișoara – Capitală Culturală Europeană şi pe contul de Instagram al acesteia.

Spune-ţi opinia civilizat!