Revoltă pe Facebook împotriva unei campanii de promovare a conceptului de smart-city. Cei care au promovat evenimentul au tăiat crucea Catedralei Mitropolitane, un simbol al orașului. Consilierul local Sandu Ștefan și-a arătat revolta pe Facebook.

„Catedrala Mitropolitană din Timișoara ciuntită? Promotorii și organizatorii acestui eveniment sunt obligați în fața Timișoarei la o explicație oficială privind ciuntirea Catedralei în materialul de promovare a evenimentului! Cu așa început am mari semne de întrebare în ceea ce priveste oportunitatea și conținutul conferințelor. Așa ceva nu și-a permis nici regimul comunist în cea mai neagră perioada a sa!”, a scris acesta. Imaginea cu Catedrala fără cruce poate fi vizualizată aici. Trebuie spus însă că pe pagina de internet a evenimentului Catedrala apare cu cruci.

Upgrade My City a transmis un comunicat de presă prin care susține că oamenii care au colaborat în cadrul evenimentului se simt jigniți de acuzele care apar pe internet. Aceștia susțin că nu știu cine a modificat imaginea pe care ei au folosit-o pentru promovare.

„Aprecierea conform căreia echipa Upgrade My City şi partenerii săi ar avea alte intenţii o considerăm tendenţioasă, menită să construiască defăimărare pe seama reputaţiei programului şi a oamenilor implicaţi, pentru că acest lucru stârneşte curiozitate din partea publicului. Ne asumăm greşelile şi ne cerem scuze public pentru a nu fi insistat mai mult în identificarea autorului uneia dintre imaginile utilizate. La momentul preluării, nu existau date care să ne conducă spre autor. Situaţia a apărut în vâltoarea muncii de a aduce împreună şi de a motiva comunitatea să generăm rezultate şi având credinţa că nu poate pune cineva la îndoială munca noastră şi obiectivele pe care ni le-am propus: să formăm echipe şi reţele de lucru, să gândim şi să realizăm împreună proiecte, să găsim soluţii pentru a le continua. De asemenea, doar 3 lucrări de grafică din peste 40 au presupus intervenţii în fotografia sursă, iar acest lucru s-a întâmplat nu cu intenţie, ci ca efect al instrumentului folosit pentru editare”, susțin aceștia.

Informaţiile publicate de VOCEA TIMISULUI pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

3 COMENTARII

  1. Si apropos, excelenta asocierea, involuntara cred, a imaginii si titluui cu reclama imediat urmatoare, cea cu prostata!l

    • Reclamele de pe site sunt de la Google. Google tine minte ce ati cautat prin motorul lor de cautare si va afiseaza reclame cu produsele respective……activitatea online, este atent monitorizata de cei de la Google si nu doar de ei… 😛

  2. Nu ii cred! Tot mai mult se vehiculeaza ideea de a se scoate crucile de pe cladiri, pentru a nu-i jigni pe musulmani, cica! De fapt, actiunea face parte din campania pe termen lung de uniformizare a cetatenilor UE si se desfasoara incet in toate tarile.

Comments are closed.