Transfer aeroport
3.9 C
Timișoara
sâmbătă, februarie 22, 2020
Transfer aeroport

La Timisoara se strang fonduri pentru a oferi un pranz cald elevilor defavorizati. Doneaza!

LIFESTYLE

Vacantele achizitionate online, mai scumpe cu 4%. Cele offline, plus 22%, fata de 2018

La nivel mondial, industria turismului online a crescut, de la an la an, iar în 2020...

Start-up-ul romanesc FLOW face concurenta Societatii de Transport Public Timisoara, cu trotinete

FLOW, serviciul de închiriere de trotinete electrice a ajuns și în vest. Timișorenii se pot bucura...

Uber Eats se lanseaza in Timisoara

Uber România anunţă extinderea Uber Eats, serviciul global de livrare de mâncare, în Timișoara. Începând de...
Octavian Pintean
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

A fost lansată cea de-a patra ediție a campaniei de strângere de fonduri ”O floare de colț pentru un prânz cald”, într-un cadru festiv, la Teatrul Național din Timișoara.

Ca în fiecare an, Fundația Hațegan, inițiatorul acestei campanii, invită firmele locale din Timișoara, din regiune și chiar din alte orașe ale țării să se implice în distribuirea broșelor în formă de floare de colț care reprezintă simbolul generozității. În această toamnă, campania se desfășoară în perioada 15 octombrie – 22 noiembrie 2019.

Conceptul e simplu: în schimbul unei donații minime de 10 lei, cost ce reprezintă prețul unei mese calde pentru un copil defavorizat, se poate achiziționa o broșă în formă de floare de colț care se purtă pe durata campaniei ca semn al generozității. Campania este o invitație deschisă tuturor care consideră că a dărui, oricât de puțin, e important în viață. Astfel, floarea de colț devine un simbol al spiritului caritabil pe care organizatorii îl promovează în fiecare toamnă.

Toate donațiile obținute în urma distribuirii florilor de colț vor asigura o masă caldă celor 700 de copii defavorizați social din cele trei centre ale Fundației ”United Way” Timișoara. Anul trecut, au fost implicate 40 de firme și s-au distribuit 4.700 de broșe, asigurând astfel 4.700 de mese clade.

”Implicarea firmelor locale în această campanie fac viața mai ușoară celor 700 de copii din United Way cu care lucram în regiune de vest. Multe firme vin către noi și în timpul anului implicându-se cu angajații în diferite inițiative de voluntariat pentru ai ajuta pe micuți să își depășească condiția impusă de resursele financiare personale limitate. Le mulțumim tuturor pentru sprijin”, a declarat Ada Gabor, manager United Way Timișoara.

Firmele care doresc să se alăture campaniei vor primi un pachet de distribuție care include: afișul campaniei, un email de prezentare al campaniei pentru distribuirea în cadrul companiei, un pachet inițial de 100 de broșe pentru distribuire, un link cu o rama (frame) care se poate pune la poze de profil de pe facebook.

Campania „O floare de colț pentru un prânz cald” a fost lansată cu ocazia premierii la Timișoara piesei de teatru ”Viața la birou” scrisă cu ocazia aniversării a 25 de ani de activitate a firmei Dacris, unul dintre sponsorii campaniei.

Ioana Hațegan, președintele Fundației Hațegan, a explicat că: ”Mulți ne întreabă: «Dar mai faceți și anul acesta campania cu floare de colț?». Desigur că facem, pentru că și anul acesta copiii au nevoie de o mâncare caldă. Ne bucurăm că an de an avem alături firme care se implică în acest proiect pentru că recunosc nevoile din comunitate și astfel doresc să ajute. 10 lei nu e o sumă mare pentru mulți angajați din companiile din Timișoara, dar poate face atât de mult bine unui copil care nu are ce mânca acasă”.

Ca în fiecare an, floarea de colț a făcut deja bine înainte de a fi distribuită. Broșele au fost confecționate de mame provenind din familii monoparentale cu mulți copii, prin intermediul Asociației CRIS-DU Aeropagus, care organizează programe de integrare socială pentru persoane aflate în dificultate.

- Advertisement -Transfer aeroport

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Urmăriți-ne!

13,697FaniÎmi place
501CititoriConectați-vă
190CititoriConectați-vă
39,800AbonațiAbonați-vă

LA O PLIMBARE PE BEGA DE ACUM UN VEAC

Canalul Bega este primul canal navigabil construit în România. Lungimea totală navigabilă era de 44 km pe teritoriul României...

Canalul Bega în zona Iosefin în 1926- TIMIŞUL DE IERI

Am profitat de aceasta fotografie oferită prin amabilitatea partenerilor noştri de la Arhivele Naţionale Timiş pentru a vă supune atenţiei câteva repere despre cartierul...

TIMISUL DE IERI -lucrări de reparaţii la Canalul Bega-

Într-o perioadă în care se vorbeşte tot mai mult de o reabilitare a malurilor Begăi, ne-am gândit să va supunem atenţiei cum se lucra...

Câteva mituri şi legende urbane ale Timişoarei

Superstiţiile şi poveştile transmise prin viu grai din generaţii în generaţii, deşi au la rădăcină mai mult sau mai puţin adevăr,...

Monumente uitate

SINAGOGA MAURA DIN FABRIC A fost ridicată între anii 1885-1889 după planurile arhitectului Lipot (Leopold) Baumhorn şi construită de antreprenorul timişorean Josef Kremer. Este un...