Deşi se laudă cu faptul că a demarat încă din luna noiembrie a anului 2013 licitaţia pentru contractarea unui operator de dezinfecţie, dezinsecţie şi deratizare, Primăria Municipiului Timişoara nu a reușit să finalizeze procedura nici la ora actuală, ”datorită atitudinii firmelor ofertante, încurajată de legislaţia extrem de deficitară” searată într-un comunicat emis de instituție.
Pe data de 29 iulie 2014 a avut loc deschiderea ofertelor, la ora actuală având loc evaluarea lor. Prelungirea pe parcusul anului 2014 a termenului pentru finalizarea procedurii de achiziţie se datorează, în mare parte legislaţiei, ce a condus la modificarea documentaţiei de licitaţie.
Câteva zile mai târziu, pe data de 5 august 2014, cu sprijinul Consiliului Judeţean Timiş şi al Aviaţiei Utilitare au fost efectuate tratamente aeriene de combatere a insectelor producătoare de disconfort, la nivelul Timișoarei, însă intervenţia nu a fost suficientă şi numărul insectelor a rămas foarte mare.
”Înţelegem disconfortul creat şi îi asigurăm pe cetăţeni că facem tot ce depinde de noi pentru rezolvarea cât mai grabnică a problemei” mai susține Primăria Timișoarei prin intermediul unui comunicat de presă.
Din nefericire scuzele nu țin loc de ”protecție”, dar rămâne speranța că, până la iarnă, se va găsi o firmă care să facă și aceste insecte să dispară… pentru confortul timișorenilor!