Utilizatorii au la dispoziție trei grupe în care se pot inscrie. Fiecare grupă vine cu propriile provocări și premii. În funcție de experiența în testare sau de curiozitatea consumatorilor pentru anumite repere nJoy, concurenții își pot alege grupa în care se încadrează cel mai bine.
”Campania inițiată de noi este o premieră pentru România. Suntem primul brand românesc care a avut inițiativa de a oferii întreaga gamă de produse pentru testare. Avem încredere în calitatea produselor noastre și ne dorim ca utilizatorii să aibă ocazia să testeze diferite categorii de produse nJoy”, a declarat Adorian Demeter, manager general nJoy.
După testarea produselor concurenții trebuie să scrie un review pe un forum partener sau pe forumul unde aceștia activează. Toți participanții care se înscriu până la data de 31 mai 2015 primesc cadou un pachet de screen cleanere nJoy TT20. Primii 50 de participanți înscriși primesc automat și un mouse nJoy TG9 Grey. Campania se încheie pe data de 31 iulie 2015.
Regulamentul complet al campaniei este disponibil AICI.
nJoy este un brand românesc care, în scurt timp de la lansare, a reușit să se impună pe piețele din România, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Macedonia și urmărește în continuare o extindere teritorială pe piețele vecine. De la înființare și până în prezent, compania a realizat peste 20 de categorii de produse (începând de la periferice și până la componente hardware PC), însumând peste 100 de modele și a vândut peste 1 milion de unități.