“Conectează-te la viteza viitorului”… în viitor? RCS&RDS şi joaca de-a “hoţii şi clienţii”, plătitori de facturi FOTO

Bătaie de joc și angajați INCOMPETENȚI la Vodafone Timișoara. Vezi situația incredibilă prin care a trecut azi un timișorean

Dacă în urmă cu câteva luni vă prezentam mai multe situații în care clienții unei companii naționale care furnizează servicii de telefonie fixă și...

Despre captura de etnobotanice şi procesul de cumpărare

Poliţiştii Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Timişoara şi procurorii D.I.I.C.O.T. suspectează 20 de membri ai unei grupări infracţionale ce, în cursul anului 2013,...

”Multumim din inima Partidului!” Ordonanta masurilor fiscale aduce majorari de tarife la Digi

Compania de telecomunicații Digi | RCS & RDS anunță că pentru a reacţiona la creșterea continuă a costurilor pe care le...

Winamp este istorie. Celebrul player dispare pe 20 decembrie

Compania AOL, deţinătoarea celui mai popular player muzical din toate timpurile, a scos o serie de versiuni noi ale Winamp, nu doar pentru Windows,...

Încă din 2013, RCS&RDS se laudă cu servicii de internet sub denumirea “Digi Net Fiberlink 500” şi “Digi Net Fiberlink 1.000“, sub sloganul “Conectează-te la viteza viitorului“, sau mai bine spus servicii de internet de mare viteză (cea mai mare viteză disponibilă pe piaţă). Acestea, din păcate, au rămas la stadiul de promisiuni, pe banii clienţilor, întrucât serviciile nu sunt disponibile la vitezele cu care se laudă compania.

Un client al RCS&RDS a semnat un contract cu compania prin care aceasta se obligă să-i furnizeze internetul de mare viteză cu o rată de transfer (download) de până la 1.000 Mbps – semnând un abonament prin care clientul plăteşte serviciul respectiv cu 49 de lei pe lună. E foarte adevărat că pentru a beneficia de aceste servicii şi computerul trebuie să fie la fel de “performant“, iar PC-ul clientului despre care vă vorbim este chiar foarte bine “echipat”.

Toate bune şi frumoase, doar că acel contract a fost semnat în urmă circa jumătate de an, iar viteza de download la această oră abia ajunge la maxim 200 Mbps, motiv pentru care clientul a solicitat ca o echipă a companiei să se deplaseze la domiciliul său pentru a “constata” problema. Echipa ajunsă la faţa locului a făcut un test de viteză la finalul căruia aceasta abia atingea, culmea, 700 Mbps. Aceasta fiind singura dată când viteza urcase până aici, din testele clientului de până atunci, dar şi de atunci şi până în prezent rezultând o viteză de download de maxim 200 Mbps, ceea ce este o cumplită bătaie de joc faţă de serviciile cu care compania se laudă. Echipa RCS&RDS a găsit atunci şi “motivul” pentru care se întâmplă acest lucru: lipsa router-ului “special” pe care compania îl poate asigura în custodie, contracost, clientului. Ce e de făcut? Comandă!

Merge clientul a doua zi, face comanda, data exactă, conform SMS-ului primit de la furnizor, fiind 3 martie 2014, acelaşi mesaj transmiţându-i clientului că echipamentul nu este disponibil şi că “revenim în două zile pentru confirmare rezervare echipament“, iar cele două zile s-au făcut 7. Pe data de 10 martie 2014, compania revine cu un nou SMS în care spune acelaşi lucru ca în precedentul, cu specificaţia că vor reveni din nou în 5 zile… 5 zile care s-au făcut mai bine de-o lună.

Supărat, omul nostru a pus astăzi mâna pe telefon şi a intervenit mai “sus”. Interesant este că după doar câteva ore vine şi mesajul prin care i se solicită şă se prezinte la punctul de vânzare din Piaţa Mărăşti, în termen de şapte zile, întrucât “Echipamentul este disponibil şi rezervat“.

Chiar aşa “stimaţi” jăpcari? După ce luaţi banii clienţilor tot pe “principiul P.C.R.” (pile, cunoştinţe, relaţii) trebuie să meargă românii, cei care vă plătesc milioane de euro lunar?

Aşteptăm cu nerăbdare instalarea ruter-ului-minune! Să vedem cu ce viteză ne “loveşte” internet-ul clientului…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

URMARITI-NE!

14,219FaniÎmi place
511CititoriConectați-vă
141CititoriConectați-vă
188CititoriConectați-vă
42,600AbonațiAbonați-vă

NATIONAL

Cursa aeriana Timisoara – Bucuresti, cea mai frecventata ruta din Romania, in 2019

Bilantul traficului aerian de pasageri în transport intern, pe ruta Timișoara – București, în anul precedent, confirmă o creștere a datelor...

Delgaz Grid: clujenii, campioni nationali la furtul de gaze; iesenii la curent!

Specialiştii Delgaz Grid au identificat, în perioada ianuarie – septembrie, peste 2.500 de cazuri de consum fraudulos, 800 dintre acestea fiind...

Padurar Romsilva ucis in timp ce incerca sa previna o defrisare ilegala de arbori

Liviu Pop, pădurar în cadrul Direcției Silvice Maramureș, a fost ucis miercuri seara într-o pădure administrată de Ocolul Silvic Strâmbu Băiuț,...

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

”Multumim din inima Partidului!” Ordonanta masurilor fiscale aduce majorari de tarife la Digi

Compania de telecomunicații Digi | RCS & RDS anunță că pentru a reacţiona la creșterea continuă a costurilor pe care le...

ŞOCANT Taximetrist înjunghiat în gât şi spate de un gorjean de 22 de ani , la Timişoara VIDEO

Scene teribile aseară, pe strada Mătăsarilor din Timişoara, unde un taximetrist a fost înjunghiat de un client. Tânărul de 22 de ani din Gorj...

Bătaie de joc și angajați INCOMPETENȚI la Vodafone Timișoara. Vezi situația incredibilă prin care a trecut azi un timișorean

Dacă în urmă cu câteva luni vă prezentam mai multe situații în care clienții unei companii naționale care furnizează servicii de telefonie fixă și...