Compania Cramele Recaş a lansat zilele trecute o nouă gamă de vinuri roşii. Colecţia vine în completarea portofoliului de vinuri premium, adresate industriei HoReCa şi se doreşte a fi prelungirea, în roşu, a gamei deja de succes, Sole.

Dacă prin Sole, Cramele Recaş a reuşit să surprindă prospeţimea zilei şi razele de soare în vinuri albe şi rose, de această dată, şi-a dorit o nouă colecţie, cel puţin la fel de memorabilă, prin care să evidenţieze farmecul întunericului: vinuri negre, îndelung baricate în butoaie de stejar din pădurile franceze Allier şi Jupile, pregnante, cu potenţial de învechire. Astfel, din struguri de pe cele mai bune parcele de vie de pe dealurile din Recaş, culeşi noaptea, pentru a-i ocroti de căldură şi pentru a le proteja aroma intensă, a apărut gama SELENE ([selen]), denumită după întruchiparea Lunii în mitologia greacă.

Această colecţie începe cu o Fetească Neagră şi un Cabernet Sauvignon. Feteasca Neagră, produsă într-o ediţie limitată de 6.628 de sticle,este personificarea unei senzaţii pe care a avut-o Hartley Smithers, vinificatorul australian al Cramelor Recaş, când a descoperit adevăratul potenţial al soiului port-drapel al României. Cabernet Sauvignon-ul, pe de altă parte, este pregnant, baricat 12 luni, sub atenta îndrumare a sicilianului Vito Gambino, vinificatorul cramei Planeta. Pentru a fi adus la potenţialul maxim, Cabernet-ul nu a fost încă lansat în piaţă. În schimb, Feteasca Neagră a putut fi degustată, în premieră, miercuri, 19 iunie, în cadrul unui eveniment restrâns, la Sole Restaurant & Luna Bardin Bucureşti.

Prin toate vinurile produse, Cramele Recaş nu doar că încearcă să transmită un mesaj al calităţii, dar şi doreşte a mulţumi factorilor care stau la baza vinului creat. Astfel, această gamă este închinată amurgului şi tuturor celor care au avut încredere în vinurile produse la Recaş, de-alungul timpului.
Conceptul Selene, în completare cu Sole, celebrează acest “savoir vivre” al serilor târzii. La fel cum Sole înseamnă Soare, înseamnă optimism, bucurie, căldură, atitudine şi poftă de viaţă, Selene înseamnă să învingem toridul, să ne bucurăm de răcoarea plăcută şi de lumina Lunii, înseamnă pasiune şi intensitate.

Vinul este disponibil de joi, 20 iunie 2013, în reţelele HoReCa şi în magazinele partenere din toată ţara.

Cramele Recaş, societate româno-britanică, deţine aproximativ 1.000 ha de viţă de vie şi reprezintă unul din principalii producători de vin din România. Încă de la început, activitatea Cramelor Recaş a fost îndreptată spre crearea de vinuri deosebite, îmbinând tehonologia modernă cu cea tradiţională, spre soiuri de struguri atent selecţionaţi şi spre ideile şi experienţa unor vinificatori cu renume.