Drept la replică Ovidiu Ciuhandu la articolul legat de pâinea electorală

Date:

                                  Stimată redacție,

Ca răspuns la articolul Dumneavoastră din data de 4 noiembrie a.c., vă rog să găzduiți următorul drept la replică:

Informez în mod onest pe cei care au acuzat promovarea produselor de panificație care aparțin brutăriei al cărei manager sunt că, începând din februarie a.c., am început o campanie de promovare a produselor proprii, pe care am susținut-o periodic prin distribuirea de produse și printr-o campanie vizibilă de panotaj stradal, elemente pe care orice timișorean care a trecut prin zone din proximitatea centrului orașului le-a putut remarca.

Compania pe care o conduc derulează periodic  astfel de campanii de promovare a produselor proprii. De peste doi ani de zile avem, de asemenea, în derulare numeroase programe de fidelizare a clienților, care presupun acordarea de facilități la cumpărare pentru persoane care aparțin unor categorii defavorizate, precum și acțiuni de sampling desfășurate periodic, care constau în oferirea unor sortimente spre degustare.

Mărturisesc că mă întristează faptul că astfel de demersuri sunt sesizate și interpretate tendențios în perioade de pre-campanie electorală, dar trec absolut neobservate în rest!

Precizez că pe toată perioada derulării campaniei electorale,  pentru a răspunde exigențelor legii electorale și pentru a nu crea loc pentru interpretări tendențioase, campania de promovare a produselor proprii ale firmei pe care o conduc, constând în distribuirea gratuită de sortimente de produse spre degustare, va fi sistată

Îmi exprim și pe această cale convingerea că vom parcurge împreună o campanie electorală decentă și constructivă, întemeiată pe argumente și polemici de fond, și nu pe etalări ale unor forme și interpretări ce țin de periferia politicului.

Eu personal sunt convins că nu pâinea dăruită cetățenilor și nici politica văzută ca o formă de spectacol ieftin vor scoate România din criza în care ea se află astăzi!

Din păcate, îndepărtarea politicii de interesele directe, imediate ale cetățenilor a făcut posibilă astfel de interpretări și analogii nepotrivite și astfel de abordări care privesc politicul ca pe o manifestare rezervată exclusiv perioadelor de pre-campanie și campanie electorală.  

În viziunea mea, continuitatea este cheia oricărui demers, iar acest principiu este aplicabil atât în ceea ce privește creșterea și promovarea unei afaceri, cât și în ceea ce privește un demers politic!

Faptul că mesajul cu care promovez produsele companiei mele mi se adecvează nu e decât expresia onestității mele și a nevoii mele de a mă înfățișa în fața oamenilor așa cum sunt, sincer, deschis, autentic și fără să îmi propun să practic un dublu discurs! Omul Ovidiu Ciuhandu este același cu managerul Ovidiu Ciuhandu și cu politicianul Ovidiu Ciuhandu!

În nădejdea că opinia mea va fi recepționată cu bună-credință și judecată cu o dreaptă măsură, adresez tuturor gândurile mele bune și îmi exprim dorința să avem parte de o campanie electorală onestă, curată și aducătoare de soluții reale pentru timișoreni și pentru problemele Timișoarei!

 

Cu considerație, Al Dumneavoastră,

Ovidiu Ciuhandu.  

 

Vocea Timișului, va susține permanent adevărul mai presus de putere, viitorul mai presus de trecut, cinstea mai presus de confortul financiar, știrea mai presus de editorial și capacitatea de decizie mai presus de diplomația compromisului. Vă invităm să ne sprijiniți prin donații folosind PayPal.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Urmăriți-ne

16,028FaniÎmi place
539CititoriConectați-vă
166CititoriConectați-vă
1,670CititoriConectați-vă
190CititoriConectați-vă
48,500AbonațiAbonați-vă

articole recente

cele mai citite articole săptămâna aceasta

Articole asemănătoare