Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Goia scoate pensionarii în stradă, dar nu bea decât apă minerală cu coloizi de aur și argint!

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Cine nu a auzit despre Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, clar, nu are cultură generală!

In aceeași categorie de ignoranți intră și cei care nu au cunoștința despre personalitatea publica, remarcantă și de necontestat a managerului acestei prestigioase instituții publice, inegalabilul Ioan Goia.
Un veritabil “highlander” care, nici rugat de un sobor de preoți, nu se lasă dus de la cârma transportului public timișorean, aflat in moarte clinică de ani de zile!

Fără niciun dubiu, Goia are un stil unic de a face management public. Pe orice pune mâna, creste mai ceva ca și gorunul lui Horea de la Țebea! La fel cum cresc și cheltuielile și achizițiile directe, halucinante pe alocuri, ale Societății Metropolitane de Transport Timișoara (SMTT) care a reușit sa căpușeze și sa dreneze și ultima fărâmă de viața din Societatea de Transport Public Timișoara, fosta RATT.

Unde mai pui că STPT este fostul loc de muncă al lui Ioan Goia pe care l-a păstorit, ani la rând, în diverse poziții de conducere, până și-a dat demisia, in martie 2019, din funcția de director tehnic. Asta, după ce fostul edil al Timișoarei l-a catalogat “incompetent” și era in stare sa-l evacueze din clădire cu mascații pentru ca și atunci, la fel ca și acum, Goia nu se lăsa dus și era convins ca este un foarte bun manager și un vizionar al transportului in comun.

Minunea a durat nici 100 de zile caci, nici trei luni mai tarziu, Goia a fost reevaluat și pus sa conducă Asociatia de Dezvoltare Intracomunitara, recte Societatea Metropolitana de Transport Timisoara. Pe scurt, o instituție care gestionează transportul in comun din Timisoara către comunele periurbane, in baza unor normative europene.

Practic, noua jucărie a lui Goia lucrează cu angajați și mijloace de transport care aparțin STPT. Un soi de închiriere care, evident, la final de fiecare luna, vine cu niște costuri. Totuși, intr-un an de zile, managerul Goia a reușit, din nou, (im)posibilul: a acumulat datorii de aproape 3 milioane de lei către STPT pentru serviciile prestate.

Nu numai ca le-a acumulat, dar refuză sa le plătească, invocând tot soiul de motive, dar niciodată lipsa banilor. In fapt, tot jocul de glezne al împăratului de la “metropolitană” este, de fapt, o șicanare și o răzbunare împotriva tuturor celor care nu l-au mai dorit la cârma fostului RATT și l-au forțat sa demisioneze, in primăvara lui 2019.

Cum vor mușchii lui Goia!

Și când mai plătește câte ceva, Goia arunca mai mult o ciozvârtă, astfel încât sa acopere costurile salariale, strict pentru salariile șoferilor de autobuze, astfel încât sa nu aibă surprize ca aceștia nu pleacă in curse și lasă lumea prin stații, in așteptarea lui Godot.

Atât liderul de sindicat de la Societatea de Transport Public Timișoara, Vasile Pasca, cât și actualul manager al stabilimentului, liberalul Nicolae Bitea, se plâng ca nu se pot înțelege cu Goia întrucât, din luna iulie 2020, acesta nu le răspunde la telefon. Mai mult, sindicalistul Pasca spune ca, in fapt, noua jucărie a lui Goia nu este altceva decât “o căpușa” care are circa 25 de angajați, “toți șefi și cu salarii mai mari ca cei de la fosta RATT”.

Nu e departe de adevăr întrucât, de la înființare și pana in prezent, “mașinuța” lui Goia a urcat la bord fix 21 de persoane, nu toți cu funcții de decizie, dar marea lor majoritate au ciocănelul in mânuța. Așadar, înarmat cu un tupeu pe măsură, demn de stomacul unui somn, care digeră orice, in loc sa-și plătească datoriile către prestatori, Goia și-a luat costumul de Moș Crăciun și a pornit la cumpărături, ca doar e ordonator de credite!

Achiziții directe de la firme știute doar de el și alese pe sprânceană: licența Windows la 2500 RON, construcție site SMTT la 70.000 RON, o strategie de dezvoltare și un plan transport cu 170.000 RON, un autoturism Nissan cu 74.000 RON, studiu oportunitate stații 14.500 RON, laptopuri de vreo 35.000 RON, mese, scaune, “pachete cadou”, dezinfectanți, măști și termometre de la același furnizor, SC MMTop Safe SRL de circa 100.000 RON.

Și, cireașa de pe tort, baxuri întregi de apa minerală, livrata regulat, care poarta marca Aur’a, celebra licoare care a făcut înconjurul mapamondului datorită proprietăților sale unice, fiind bogata in coloizi de aur și argint (particule). AUR’A e destinată în special zonei premium, de lux, tocmai din acest motiv se vinde la prețuri incredibile în restaurante de cinci stele din Dubai și țări exotice.

Este o apa de trei stele (maximum posibil) despre care cel care o îmbuteliază și o exporta in lumea întreaga, Horațiu Rada, fost președinte al Asociației “Timișoara Capitala Cultural Europeană 2021” este foarte mândru. Cu siguranța, la fel și colegul sau Goia, cel care o consuma cu atâta plăcere… din bani publici!

Sport de masă, marca Goia

Azi, in plina pandemie de coronavirus, directorul Societății Metropolitane de Transport Timisoara, inegalabilul Ioan Goia, a mai dat o lovitură, cu sticla de apa minerală pe masa: a decis sa scoată pensionarii din case si sa-i pună pe drumuri, in fiecare luna, ca sa-și valideze abonamentele gratuite pe mijloacele de transport in comun.

Chiar dacă, de aproximativ 10 ani gratuitățile se activau automat in mijloacele de transport. Din aceasta luna, la ordinul lui Goia, toți pensionarii (circa 60.000), care mai vor sa circule, fără sa plătească, trebuie sa se duca, lunar, la unul dintre cele 18 punctele de vânzare ale STPT si sa stea la rând ca sa încarce cardul. Reprezentanții Societății de Transport Public Timisoara sunt obligați sa se supună deciziei, întrucât subvențiile pentru gratuități sunt date de Primăria Timisoara către Societatea Metropolitana de Transport care, ulterior, in baza datelor privind numărul de calatorii validate, face decontul către STPT.

Așadar, fosta RATT și fostul loc de munca al managerului Goia a ajuns, din nou, la cheremul unui nesimțit, nerușinat, care sfidează un oraș întreg. Da, exact acestea au fost cuvintele lui Nicolae Robu, fostul primar al municipiului Timișoara, la adresa lui Goia pe vremea când era la butoanele STPT și nu se lăsa dus nici cu potera….

Rămâne de văzut, acum, din ce unghi va privi aceasta problema, noul primar, Dominic Fritz. Cine știe, poate ca Goia sta bine, in teniși, și de data acesta…

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

4 COMENTARII

  1. Consiliul Local Timișoara și-a dat girul: SMTT, societatea care va gestiona cursele metropolitane. Reacție dură, neașteptată, a lui Robu la adresa directorului general al STPT.Luați de cititi in Tion , inainte de a comenta !Toti prietenii lui Bitea ziaristi , la care Bitea plateste publicitate scriu mizeriile astea . Urmariti sa vedeti ca fac reclama pe bani grei, STPT. Eu in locul lui Goia i-as trimite pe toti in penal pt asemenea calomnii.Ii dau consultanta juridica gratis

  2. Nu știu cum să vă zic, însă cred că vorbiți de pe puntea politică ( v-au șoptit multi, v-au plătit bine cei din breasla politică să aruncați o știre?). Eeee știm și noi că sunt ” Proști, dar mulți ” care ar vrea să-i i-a locul, are mulți dușmani! Dacă verificați CV-ul Domnului Dr.Ing.Goia Ioan, o să constatați că omul are experiență în domeniul transporturilor, și este un OM care face această muncă din plăcere si cu pasiune. Eee nu știți voi din astea, că voi totul faceți pentru bani, nu aveți deminitate și onoare.
    Acest domn nu face parte dintr-un Partid Politic (non-politic), este de mirat, deoarece omul acesta a studiat, i-a placut școala și munca, nu a avut nevoie
    de nimeni să-l pună în funcții.
    Sunt puțini oameni ca el, nu în Timișoara, în Romania. Mie mi-ar fi mare rușine să arunc cu vorbe într-un om care a făcut ceva pentru Timișoara, dar ce mă miră într-o lume atât de perfidă și meschină…nimic!
    Eu totuși aștept să-i treacă prin minte astfel de gânduri „De mă voi scula, pre mulți am să popesc eu..”, este prea cu bun simț, și mult prea inteligent să se pună cu niște mediocrii, nu știu dacă ați înțeles ceva, dar probabil oamenii cu adevărat inteligenți o să înțeleagă care este scopul și cauza unor astfel de mizerii de știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore