Transfer aeroport
9.8 C
Timișoara
24-feb.- 2020
Transfer aeroport

Ministerul Transporturilor a retransmis Master Planul la CE! Centura Timișoarei, mai slab cotată ca a Bârladului

Articole Populare

România nu mai are două șosele spectaculoase! A fost inaugurat TransRarăul- a treia minune ”asfaltată” a țării VIDEO

Transrarăul este șoseaua din munţii Moldovei, care face legătura dntre Valea Bistriţei, de la Chiril şi Valea Moldovei, la...

VIDEO! Timişoara, invadată de ţepari care se dau reprezentanţi Enel. Vezi cum actioneaza

Atenţie mare cui deschideţi uşa şi ce acte semnaţi! Mai mulţi locuitori din Cartierul Plopi din Timişoara s-au trezit...

Incident grav la Timișoara, țiganii fac legea cu pistolul. Polițiștii Secției 2 au mușamalizat incidentul

Incident grav, la o spălătorie din oraș, situată la intersecția străzii Ștefan cel Mare cu strada Eroilor. Atât un...
Voceahttps://www.voceatimisului.ro/
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro
- Advertisement -

În cele aproximativ 1.000 pagini, Master Planul General de Transport (MPGT) prezintă atât proiectele de infrastructură, cât și strategia de implementare a acestora pe cele două perioade de programare 2014-2020 și 2020-2027. Actuala variantă a MPGT este rezultatul negocierilor pe care Ministerul Transporturilor le-a avut cu experții Comisiei Europene și va fi prezentată Comisiilor de transporturi din Senat și Camera Deputaților în cursul săptămânii viitoare.

De asemenea, în ultima săptămână a lunii mai este programată la Bruxelles o nouă întâlnire între specialiștii Ministerului Transporturilor și experții Comisiei Europene pentru discuții finale asupra documentului.

Conform documentului, rezultatele testelor pentru variante de ocolire au determinat specialiștii să ia concluzia că șoseaua de centură a Timișoarei trebuie să fie amplasată abia pe poziția a cincea, iar aceasta nu va avea, cel puțin până în 2030, regim de autostradă, așa cum se va întâmpla în cazul orașelor Iași, Suceava, Roman, Pașcani, Târgu Neamț, Focșani, Buzău, Craiova sau Caracal. Șoseaua de centură a Timișorei va fi construită în regim de drum EuroTrans.

Costurile la care este estimată construcția ”Centurii” Timișoarei au fost estimate la 48 de milioane de euro, fără TVA. MPGT arată că orașul care necesită cel mai urgent o șosea de Centură este Vasluiul. Orașul moldav este urmat de giurgiu și Sfântu Gheorghe, însă costurile totale necesare realizării celor trei variante de ocolire a acestor orașe, nu ajung la nivelul sumei necesare construirii șoselei de centură a Timișoarei. În paranteză sunt trecute costurile sectorului de drum exprimat în milioane de Euro fără TVA.

1. Vaslui (10.80);
2. Giurgiu (21.60);
3. Sfântu Gheorghe (9.60);
4. Bârlad (13.54);
5. Timișoara (48.00).

Documentele transmise se găsesc pe site-ul Ministerului Transporturilor, la secțiunea Strategia în transporturi și pot fi descărcate AICI.

- Advertisement -
- Advertisement -Transfer aeroport

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Urmăriți-ne!

13,697FaniÎmi place
501CititoriConectați-vă
190CititoriConectați-vă
39,800AbonațiAbonați-vă
Galla Events

TIMISUL DE IERI

Timişul de ieri! Timişoara eliberată de sub ocupaţie otomană. Vezi imagine cu unul din artizanii victoriei şi pecetea oraşului din 1781

La 18 octombrie 1716, prinţul Eugeniu de Savoya îşi face intrarea triumfală în cetatea Timişoarei, eliberând oraşul de 164...