Kiwi Agency a lansat o campanie publicitară intrigantă şi nu foarte bogată în informaţii despre produsul său serviciul pe care îl promovează. Videoclipul de pe site-ul oficial ovreifresh.ro înfăţişează picioarele atrăgătoare ale unei domnişoare, ce păşesc lasciv în centrul timişorean, în vreme ce coloana sonoră îţi poartă mintea pe locuri „necurate”. Finalul lansează intreabarea îndrăzneaţă, „O vrei fresh?”, ce provoacă imaginaţia timişorenilor.
Atât pe pagina oficială de Facebook, cât și pe site-ul ovreifresh.ro, misterul referitor la produsul pe care îl promovează rămâne nedeslușit momentan, însă primele păreri au început să apară: Magazin de pantofi? Cremă de epilat? Salon de beauty? Sau chiar salon de masaj erotic? Opiniile curioșilor sunt extrem de diferite când vine vorba despre „O vrei Fresh?”.
Tot pe pagina de social media, aflăm că trebuie să fim răbdători deoarece dezvăluirea va avea loc în curând. Până atunci, nu ne rămâne decât să ne întrebăm despre ce este vorba și cât de fresh poate fi?