Cel mai mare furnizor de telefonie mobilă din piaţa românească analizează penetrarea pieţei de servicii TV în 2013. Orange va lua decizia finală asupra acestui capitol la finele acestui an, Jean François Fallacher, directorul executiv al Orange România nedorind deocamdată să divulge nimic din sânul companiei.
Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, analizează intrarea din 2013 pe piaţa de servicii TV, o decizie de a lansa sau nu acest proiect urmând să fie luată până la finele anului, au declarat pentru ZF mai multe surse de pe piaţa locală de comunicaţii, care sunt familiare cu planurile operatorului.
Contactaţi de ZF, reprezentanţii Orange nu au făcut niciun comentariu în legătură cu acest subiect.
Totuşi, în cadrul evenimentului ZF Digital ’12, care a fost organizat luna trecută de Ziarul Financiar, Jean François Fallacher, directorul executiv al Orange România, nu a negat posibilitatea lansării unui serviciu TV prin satelit atunci când a fost întrebat în mod direct acest lucru, dar nici nu a făcut un anunţ clar în acest sens.
„Televiziune prin satelit… nu este sigur, dar televiziunea va fi prezentă pe device-urile noastre mobile, acest lucru este sigur”, a declarat Fallacher. În prezent, Orange le oferă clienţilor acces contra cost la o serie de posturi TV de pe smartphone sau tabletă.
Grupul France Telecom, proprietarul Orange România, oferă pe alte pieţe servicii TV şi prin satelit, şi prin internet.
Adăugându-şi în portofoliu şi servicii TV, Orange, care are peste 10 milioane de clienţi pentru serviciile de telefonie mobilă, ar putea intra într-o competiţie mai strânsă cu jucători precum RCS&RDS şi Cosmote & Romtelecom, care oferă întreaga gamă de servicii fixe şi mobile plus televiziune prin cablu, satelit şi internet.
Piaţa de servicii TV, cu o valoare de 370 mil. euro în 2011, este dominată de RCS&RDS, Romtelecom şi UPC, care au împreună circa 90% din numărul total de abonaţi.
sursa: zf.ro