Foto: Constantin Duma

Istoria acestui centru este mai veche, Timișoara fiind primul oraș care a propus Guvernului că se pot contracara neajunsurile provocate de infrastructura proastă prin înființarea unui centru regional de trasnport marfă care ar crește atractivitatea zonei pentru eventualii investitori.

Deși există din 2010 un studiu de fezabilitate aprobat de Consiliul Local și de Consiliul Județean pe o locație la Recaș, între timp  proiectul s-a mutat la Remetea Mare. În 2014, potrivit unei fișe de proiect cu privire la investițiile majore din județul Timiș pe perioada 2014-2020, făcută de Titu Bojin, această investiție se poate pierde datorită întârzierii luării de decizii de către MTI și CNCFR SA pentru depunerea cererii de finanțare de program pe un sau oricare din locațiile analizate.

Popoviciu a declarat că această întârzierea a deciziei se datorează mutării proiectului chiar la cererea lui Titu Bojin„Dacă nu se muta de la Recaș la Remetea, astăzi noi îl aveam. A existat o cerere de finanțare făcută de Ministerul Transporturilor pentru Recaș unde terenul era dat gratuit de către primăria din Recaș iar proiectul era eligibil, iar în momentul în care proiectul s-a mutat la Remetea, unde terenul este privat și încă nu se știe prețul, devine neeligibil. De ce? Pentru că Iașiul și Constanța sunt orașe care au pus în mod gratuit terenul pentru Centrul Intermodal, noi suntem după ei. Inclusiv Craiova e înaintea noastră. Am avut un proiect care putea fi realizat, am fost primul județ care a depus cerere. Cei de la Minister nu au înțeles de ce Timișul a mutat această locație la Remetea. Eu vă spun deschis că s-a mutat numai datorită intereselor personale ale lui Titu Bojin. Timișoara a pierdut Centrul Intermodal datorită unor interese personale ale Președintelui Consiliului Județean. Timișoara nu va mai avea acest Centru.”

Spune-ţi opinia civilizat!