Primarul Timișoarei are un nou subiect de laudă pe rețeaua de socializare preferată. Edilul liberal a anunțat că ”nu avem metropolă de jure, dar… o creăm pas cu pas, de facto!”, făcând referire la extinderea transportului în comun în afara ”granițelor” municipiului Timișoara.

Transportul în comun din Timișoara se extinde constant. Dacă la nivelul orașului au fostînființate, în ultimii ani, câteva linii de transport public, dar și zece linii de transportșcolar, la nivelul zonei metropolitane, Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) a început să își extindă semnificativ activitatea. După înființarea celor două linii de troleibuz care transportă călători din Timișoara spre Dumbrăvița (M14), respectiv Ghiroda (M11), foarte multe dintre localitățile din jurul Timișoarei au ajuns să fie ”conectate” de capitala Banatului cu ajutorul autobuzelor STPT.

Deși societatea se află într-un mare deficit de personal, așa cum susține directorul STPT Nicolae Bitea, compania care asigură transportul în comun din Timișoara anunță, prin intermediul primarului Nicolae Robu, că și localitățile Șag, Sânmihaiu Român, Sânmihaiu German și Utvin intră în aria acoperită de transportul în comun metropolitan, începând de luni, 1 iulie 2019. ”MUNICIPIUL TIMIȘOARA -PURTĂTOR DE GRIJĂ NU NUMAI FAȚĂ DE TIMIȘORENI, CI ȘI PENTRU LOCUITORII COMUNELOR PERIURBANE. LA INIȚIATIVA LIBERALILOR LOCALNICI, DE LUNI VOM AVEA LINII DE TRANSPORT PUBLIC ȘI ÎN ȘAG, SÂNMIHAIUL ROMÂN, SÂNMIHAIUL GERMAN ȘI UTVIN!”, spune ultima postare a liberalului care conduce frâiele Timișoarei de șapte ani.

”Nu avem metropolă de jure, dar… o creăm pas cu pas, de facto!

În ultima vreme, am vorbit de mai multe ori despre importanța pe care eu și administrația pe care o conduc o acordăm transportului public.

Reamintesc, am constituit în acești 7 ani de când sunt Primar, prin alocări financiare enorme, un parc auto la societatea de profil (STPT) cum nu a existat niciodată în istoria sa și-l dezvoltăm în continuare -și o facem exclusiv cu mijloace de transport nepoluante: autobuze electrice și tramvaie, de asemenea electrice-.

N-am vorbit, însă, niciodată, despre transportul public metropolitan, ca preocupare a noastră. Ei bine, tăcând și făcând, am ajuns să avem la ora actuală 12 linii metropolitane -DA, DOUĂSPREZECE!-, care dispun de 18 mijloace de transport și deservesc 16 localități! Iată care sunt ele:
• Linia M11 -deservește Ghiroda, cu 3 mijloace de transport
• Linia M14 -deservește Dumbrăvița, cu 3 mijloace de transport
• Linia M22 -deservește Moșnița Nouă, Moșnița Veche, Urseni și Albina, cu 3 mijloace de transport
• Linia M29 -deservește Ghiroda, cu 1 mijloc de transport
• Linia M30 -deservește Ghiroda, cu 1 mijloc de transport
• Linia M35 -deservește Giarmata Vii, cu 1 mijloc de transport
• Linia M41 -deservește Carani și Sânandrei, cu 1 mijloc de transport
• Linia M42 -deservește Covaci, cu 1 mijloc de transport
• Linia M44 -deservește Becicherecu Mic și Dudeștii Noi, cu 1 mijloc de transport
• Linia M45 -deservește Dumbrăvița, cu 1 mijloc de transport
• Linia M46 -deservește Șag, cu 1 mijloc de transport
• Linia M36 -deservește Sânmihaiul German, Sânmihaiul Român și Utvin, cu 2 mijloace de transport

ÎMPREUNĂ, FACEM TIMIȘOARA MAI TARE CA ORICÂND!

Dacă apreciați, dați Like
Dacă nu apreciați, postați textul “Dislike! Altele trebuie să fie prioritățile!”
În ambele cazuri, dați Share”
, a postat Nicolae Robu pe pagina sa de Facebook, în stilul caracteristic.

MUNICIPIUL TIMIȘOARA -PURTĂTOR DE GRIJĂ NU NUMAI FAȚĂ DE TIMIȘORENI, CI ȘI PENTRU LOCUITORII COMUNELOR PERIURBANE. LA…

Publicată de Nicolae Robu pe Vineri, 28 iunie 2019

Informaţiile publicate de VOCEA TIMISULUI pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.