Dacă anul trecut Bradul Help25 a ocupat un loc de cinste în centrul oraşului, fiind admirat de mulţi timişoreni şi atrăgând numeroase grupuri de colindători, în acest an vom oferi timişorenilor un alt simbol, care, sperăm noi, va atrage şi mai mult atenţia asupra cauzei Campaniei Help25. Este vorba despre o uriaşă fundă roz, realizată cu sprijinul companiei Hella România, care va fi amplasată în centrul oraşului şi care va străluci până în luna ianuarie, atrăgând atenţia comunităţii cu privire la riscurile cancerului la sân şi la importanţa diagnosticării precoce a acestei boli.

Iluminarea acestui simbol al luptei împotriva cancerului la sân şi al Campaniei Help25 va avea loc în data de 10 decembrie 2014, ora 19:00, pe strada Alba Iulia. Ca şi în anii trecuţi, se intenţionează ca, în cursul lunii decembrie, acest spaţiu să atragă organizarea unor evenimente conexe, cu rol de conştientizare şi sensibilizare, accentul urmând să fie pus pe sănătatea femeilor dragi din jurul nostru. Simbolul campaniei va rămâne prezent în centrul Timişoarei până la jumătatea lunii ianuarie a anului viitor urmând ca, ulterior, pe parcursul anului 2015, să fie amplasat, rând pe rând, în zone centrale din mai multe oraşe din România. Caravana sănătăţii şi a prevenţiei va cuprinde orase precum: Oradea, Arad, Lugoj, Craiova, Iaşi, Bucureşti, Cluj toate cheltuielile legate de transport şi amplasare urmând să fie suportate de către partenerii campaniei.

”Este important că Hella România s-a alăturat campaniei noastre şi le mulţumim, în numele comunităţii, pentru implicare şi susţinere. Mai mult, datorită acestei susţineri, simbolul acestei campanii, mesajul nostru către femei şi nu numai, va fi dus mai departe, către femeile din toată ţara. Pentru noi este un moment deosebit; practic, prin acest demers campania Help25 trece de la nivelul regional, la care ne-am limitat timp de un an, la unul naţional, gândul nostru fiind acela că fiecare femeie este importantă şi că sănătatea este un dar nepreţuit”, a declarat Mihaela Ciotea, Directorul de Dezvoltare al Asociaţiei OncoHelp şi coordonatorul Campaniei Help25.

Campania ”Help25” a demarat în 1 octombrie 2013 şi este destinată conştientizării şi informării cu privire la cancerul la sân, având ca principale obiective implementarea unui program de screening cu privire la această boală, precum şi strângerea de fonduri necesare achiziţionării unui mamograf pentru Asociaţia OncoHelp.

Spune-ţi opinia civilizat!