Datorită sprijinului şi donaţiilor oferite de comunitate şi de sponsori, la care s-a adăugat un cec în valoare de 10.000 de dolari oferit de către compania Flextronics, s-a reuşit achiziţionarea mamografului mult aşteptat.
Din fondurile strânse în primul an de campanie, a fost plătit jumătate din preţul mamografului, diferenţa de bani urmând să fie achitată pe parcursul anului 2015, în rate. Noul mamograf a fost deja amplasat într-un spaţiu special amenajat al Asociaţiei OncoHelp, urmând ca medicii specialişti din cadrul centrului medical să înceapă să realizeze incepand de anul viitor primele investigatii de specialitate.
Tot din 2015 va fi demarat şi programul de depistare precoce a cancerului la sân care presupune, printre altele, oferirea a 5.000 de mamografii gratuite pentru femeile cu venituri reduse din Regiunea de Vest şi sesiuni de consiliere şi educaţie medicală pentru femeile din companiile partenere şi din zonele rurale. ”Vom reveni, în scurt, timp, cu detalii privind modalitatea de oferire/programare a mamografiilor gratuite, precum şi cu date referitoare la campania de sensibilizare cu privire la riscurile cancerului la sân” ne-a informat purtătorul de cuvânt al acestei campanii.
Campania ”Help25” a debutat pe data de 1 octombrie 2013 şi este destinată conştientizării şi informării cu privire la cancerul la sân, având ca principale obiective implementarea unui program de screening cu privire la această boală, precum şi strângerea de fonduri necesare achiziţionării unui mamograf pentru Asociaţia OncoHelp, obiectiv îndeplinit!