Vor fi trei categorii care se vor întrece la Campionatul European: Moto3™, Supersport 600 şi Superstock 1000. Printre participanţi sunt primii clasaţi în campionatul naţional de motociclete din Germania, Spania, Franţa, Italia şi Ţările de Jos, precum şi reprezentanţi ai celor trei campionate euro-regionale din Scandinavia, Europa de Est şi Alpe-Adria.

Completarea listelor se face şi cu piloţi selectaţi de către comisia de FIM, piloţi care au acces în baza unor permisiuni de start ca urmare a cererilor efectuate de către aceştia prin structurile specifice ţărilor din care provin. Mai jos puteţi găsi şi descărca listele de intrare, liste în care la clasa 1000 este înscris, cu numărul 21, timişoreanul Cătălin Cazacu şi la clasa 600, cu numărul 9, Cosmin Costescu.

Un total de 106 piloţi din 23 de ţări diferite vor merge cap la cap pe pista de la Albacete. Programul la acest eveniment presupune vineri antrenamente, sămbătă calificările şi duminică cursele şi festivităţile de premiere.

Programul de curse a fost confirmat şi arată astfel:
• 10:30 Superstock 1000 – 20 de ture;
• 11:45 Supersport 600 – 20 de ture;
• 13:00 Moto3 – 18 de ture.

Ca de obicei, intrarea la padock şi tribune, sâmbătă şi duminică, este gratuită. În plus, primii o suta de spectatori care ajung duminică la centrul de acreditare îşi câştigă dreptul de a intra să viziteze Pit Lane-ul înaintea curselor. Pe deasupra, fanii prezenţi la circuit duminică vor avea posibilitatea să nu piardă nimic din acţiunea curselor ca urmare a unui ecran gigant instalat în virajul „Criville”.

„După ce în 2009 am participat la această întrecere la clasa 600 şi după ce în 2011 am participat în Campionatul Mondial, mă aflu în faţa celui mai mare eveniment din 2013. În acest an am să pilotez la clasa de 1000 şi sper să am o participare frumoasă, oponenţii mei fiind cei mai valoroşi sportivi din Europa. Sper să reprezint cu succes România la acest eveniment” a declarat încantat Cătălin Cazacu.

Circuitul de la Albacete este printre cele mai vechi din Europa fiind un circuit de tradiţie, motiv pentru care se organizează pe el acest eveniment deşi în Spania există alte circuite mai noi. Lungimea acestuia este de 3.539 m şi are 13 viraje.

Cosmin Costescu afirmă la fel de fericit: „Sunt încântat că am şansa să particip la acest eveniment şi îmi amintesc cu plăcere întreaga experienţă trăită în 2009 când pot spune că am fost luat pe sus de ceea ce am trăit atunci. Clasa 600, la care sunt înscris, este ocupată la maxim şi sunt sigur că din nou provocarea generată de calificări o să fie mare. Sper să fac o figură cât mai frumoasă ca sportiv român”.

Orice etapă de acest gen permite oricărui sportiv profesionist, din orice ţară vizată, să facă cerere de participare, prin corespondenţă, acreditări şi recomandări făcute de federaţiile de specialitate aceştia pot să primească permisul „Wild Card”.

„Suntem din nou în faţa unui eveniment grandios. După ce am aşteptat cu emoţie să vedem dacă sportivii echipei Taifun Racing sunt acreditaţi şi înscrişi, acum avem provocarea pregătirii acestei etape, provocare care nu este deloc simplă. Circuitul este la trei mii de kilometrii distanţă faţă de baza noastră şi fiind un „bonus”, această etapă, bugetul ne dă puţin peste cap. Sportivii prezenţi la această etapă provin din ţări în care reprezentarea motociclismului între sporturile tehnice este exponenţial mai ridicată faţă de situaţia din România. Bugetele lor, prin comparaţie cu al nostru, sunt mult mai mari. Vă invităm să ne urmăriţi evoluţia cu această ocazie şi să încurajaţi şi să comentaţi particparea celor doi sportivi timişoareni! Îmi doresc să facem un rezultat frumos pentru Timişoara şi pentru România” declara Cosmin Costescu, în calitate de manager al echipei timişorene.

Descarca tabelele cu concurentii de mai jos.

[wpdm_file id=4][wpdm_file id=5]

Informaţiile publicate de VOCEA TIMISULUI pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.