ANUNȚURI

Societățile comerciale : AVCOZ EDIL S.R.L. , VCN DEVELOPMENT VEST SRL , SPAB CONSTRUCT VEST S.R.L. ,  SPO DEVELOPMENT BUILD INVEST S.R.L. , BAV DEVELOPMENT BUILD S.R.L. , anunță publicul interesat că au obținut autorizațiile de construire cu nr. 168 , respectiv cu nr. 169 din data de 13.03.2024 , emise de Primărie Timișoara, jud. Timiș , privind obiectivul începerii lucrărilor de construcții pentru proiectele ELIZA 2 și ELIZA 3 , imobile de locuințe colective , în regim  P+2E+ER , în Timișoara , pe strada Grigore Alexandrescu , jud Timiș .

Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Gratuitatea pe RATT – părerile consilierilor locali şi răspunsul primarului la acestea

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Astăzi, marţi – 10 decembrie, Consiliul Local al Municipiului Timişoara a aprobat hotărârea conform căruia timişorenii cu domiciliu stabil în Timişoara şi cu venit sub 2000 de lei pot circula gratuit cu RATT până în 15 ianuarie. Citeşte articolul întreg AICI

Hotărârea a fost aprobată în cadrul votului din plenul şedinţei de consiliu local de astăzi, marţi – 10 decembrie,  şi urmează să fie pusă în aplicare zilele acestea.Cu toate acestea, câţiva consilieri din partea opoziţiei au avut diferite puncte de vedere.

SIMION MOŞIU (PDL)

SF ziuadevest

Pe lângă banii daţi de bugetul local pentru această facilitate, o sumă considerabilă va fi pierdută de buget de scăderea în număr a sms-urilor pentru parcări care vor fi mult mai puţine dacă majoritatea vor circula pe mijloacele de transport în comun

Taximetriştii vor avea o scădere cu 30, 40% a clienţilor potenţiali cauzate de această măsură care nu este liberală ci pur socialistă

700.000 de euro îi găsim electoral să îi plătim la RATT care nu are decât să se bucure de această facilitate, dar 100.000 de euro nu găsim pentru a face un patinoar

ŞTEFAN SANDU (PDL)

SF debanat

Pornim un precedent periculos – obişnuim lumea cu niste principii care nu sunt ok. Trebuie să ne obişnuim ca într-un oraş civilizat un cetăţean trebuie să fie capabil să plătească pentru serviciile de care beneficiază şi plătit pentru munca care o depune (exceptând cazurile sociale). Atât timp cât nu respectăm acest principiu nu ne îndreptăm pe un drum bun.

Vom plăti din bugetul primăriei circa 800.000 de euro. Cu 1 milion de euro se putea construi o parcare supraterană de 250/300 de locuri de parcare. Bani cu destinaţie mult mai bună.

Limitarea gratuităţii pentru cei care au un venit sub 2000 de lei e o discriminare faţă  de celelate gratuităţi care sunt acordate indifferent de veniturile pe care le au cei ce beneficiază de ele.

ADRIAN ORZA (PNŢCD)

SF OpiniaTimisoarei

E important să cumpărăm mijloace de transport în comun noi şi să oferim oferte de abonamente avantajoase care să convingă oameni să renunţe la masină în favoarea transportului în comun. Mult mai ajutător ar fi să luăm tramvaie noi sau să le reabilităm.

Răspunsul primarului Nicolae Robu a fost:

robu

E o prioritate pentru Timişoara să aibă tramvaie noi, spre finalul anului 2015 abia vom ajunge să cumpărăm primele tramvaie noi pe bani europeni. Nu a fost raţional să le luăm până acum, le vom reabilita…licitaţia pentru reabilitare e în derulare. Dacă acei bani i-am fi dat pe tramvaie nu am fi putut să susţinem proiectele europene actuale.

După părerea mea nu vor apărea pierderi considerabile din scăderea sms-urilor pentru parcare în această lună de gratuitate pilot pe RATT. Dacă va scădea numărul de maşini ce vor circula, nu vor fi atât de puţine încât să fie suficiente şi să cauzeze pierderi, având în vedere că beneficiarii vor fi cetăţenii cu venituri în jur de 1500 de lei/lună.

O lună vom vedea dacă merită să mergem înainte cu această gratuitate sau să o restricţionăm.

Surse foto: ziuadevest, debanat, opiniatimişoarei

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore